Pořadatelská služba od smsticketu: Efektivní podpora pro vaše akce

Málokdo si dnes umí představit svět, ve kterém by se nekonaly žádné kulturní, sportovní nebo firemní akce. Svět eventů je skvělý způsob, jak trávit volný čas s ostatními. Za každou takovou událostí stojí pořadatel, který z velké části zodpovídá za to, jak úspěšná akce bude.

V smsticketu jsme si vědomi, že je dobrá pořadatelská služba klíčem k úspěchu pro jakoukoliv událost. Ať už plánujete koncert, vinařskou akci, ples, stand-up, akci v kulturním domě, sportovní akci, festival nebo konferenci a seminář, pomůže vám smsticket pokrýt důležité části úspěšné pořadatelské služby.

Jak konkrétně podporujeme pořadatele v klíčových oblastech jejich služeb:


Plánování akce

Smsticket mohou využívat pořadatelé veřejných i soukromých akcí. I když se nejvíce vstupenek prodává přes smsticket online, nabízíme také možnost prodeje přes naše partnerská prodejní místa nebo prostřednictvím vašeho prodejního místa. Pokud zvažujete prodej i na vlastním místě, můžete využít náš jednoduchý pokladní systém. Je pro všechny pořadatele k dispozici zdarma a bez složitých instalací. Prodáváte-li místa na sezení, rádi vám připravíme místenkový plán na míru.

Zahájení prodeje vstupenek

Víte-li, kde a v kolik hodin se bude vaše akce konat, můžete v pořadatelském rozhraní smsticketu jednoduše vytvořit novou událost. Rozhraní pro pořadatele je naprogramované tak, abyste si mohli vše jednoduše nastavit sami a na nic nečekat.

Rozhraní smsticketUkázka nastavení základních informací o akci v administračním rozhraní smsticket

Každý pořadatel si může k akci vkládat vlastní videa, obrázky i texty, které lze libovolně měnit. Sami si také nastavíte ceny vstupenek včetně možnosti postupného zdražování (v čase nebo podle počtu prodaných vstupenek). Kromě různých kategorií můžete také generovat slevové kódy (podoba kódu je čistě na vás) nebo vstupenky pro čestné hosty. V rozhraní si také snadno zkontrolujete, jak výsledná stránka vypadá veřejně.

Užitečné informace k plánování prodeje vstupenek:

Koordinace předprodeje vstupenek

Po schválení a zveřejnění akce nelze měnit místo, datum a čas, protože se jedná o závaznou informaci pro návštěvníky. Schválení akce do prodeje na smsticketu je obvykle otázkou několika minut. Díky smsticketu můžete jednoduše koordinovat prodej i distribuci vstupenek.

Podle počtu prodaných vstupenek můžete v reálném čase upravovat ceny i dostupnost. Koordinovat prodej můžete i s pomocí našeho jednoduchého mobilního dashboardu pro pořadatele. O denním prodeji můžete být informováni také automaticky emailem a aktuální trend prodeje můžete sledovat v administračním rozhraní na svém počítači, kde jsou k dispozici:

  • počty návštěvníků,
  • graf prodeje vstupenek od zahájení předprodeje,
  • celkový počet prodaných vstupenek,
  • celkový počet prodaných vstupenek přes slevové kódy (lze tak sledovat jejich úspěšnost),
  • celkové tržby a náklady.

Zobrazení vývoje prodeje vstupenekZákladní náhled na vývoj prodeje vstupenek v administračním rozhraní smsticketu pro pořadatele

Užitečné informace k prodeji i koordinaci předprodeje:

Pomoc s propagováním akce

Pořadatelům nabízíme jednoduché i pokročilé nástroje pro propagaci události a zvýšení prodeje. Kromě několika základních funkcí na podporu prodeje, které najdete u každé akce v sekci „promování“, nabízíme reklamní kampaně na míru a další specializované nabídky. Tyto marketingové nabídky zahrnují emailové kampaně a kampaně na sociálních sítích. Pořadatelé, kteří nás opakovaně používají, mají k dispozici i tzv. SMS kampaně, prostřednictvím kterých mohou jednoduše cílit na dřívější návštěvníky svých akcí.

Informace o propagaci akcí na smsticketu:

Podpora pro návštěvníky i pořadatele

Velkou výhodou smsticketu je, že má k dispozici zákaznickou podporu jak pro pořadatele, tak i pro návštěvníky, kteří nás kontaktují s různými dotazy – ať už jde o další informace ohledně akce, platbu za vstupenky nebo nákup na fakturu. Většinu těchto dotazů ze strany návštěvníků náš tým pokryje, v případě potřeby se obracíme na pořadatele.

Vedle moderních online platebních metod a jednoduchého pokladního systému pro prodej vstupenek na místě nabízíme také pořadatelům i možnost zapůjčení platebního terminálu, a to nejen pro prodej vstupenek v den konání akce, ale také souvisejícího zboží (např. merch nebo jiné produkty v prodeji na místě).

Jednoduché a rychlé odbavení návštěvníků

Každá zakoupená vstupenka přes smsticket má podobu QR kódu. Návštěvníkům je vždy doručena e-mailem, SMSkou a také do návštěvnického účtu v smsticketu. Tímto QR kódem se pak návštěvník prokáže u vstupu na akci. QR kód jednoduše oskenujete pomocí aplikace v telefonu nebo profesionální čtečky a návštěvníka tím odbavíte. Po oskenování se může například ukázat, na jakém místě návštěvník sedí nebo do jaké kategorie vstupenky spadá.

Vyhodnocení a reporty

Vedle podrobných účetních podkladů, které jsou k dispozici ke stažení, můžete prostřednictvím sekce „tržby“ také získat celkový přehled o tržbách a vývoji prodeje vstupenek včetně podrobného přehledu. K dispozici jsou také měsíční reporty, kde si můžete zobrazit vývoj prodeje vstupenek v daném měsíci.

Zobrazení měsíčního reportuZobrazení měsíčního reportu prodeje vstupenek

Skvělou funkcí v smsticketu je i možnost jednoduchého zkopírování akce.
Pokud chcete akci uspořádat znovu, můžete ji v systému velice jednoduše zkopírovat.
Nemusíte tak veškeré údaje vyplňovat znovu.

Závěr

Náš systém pro prodej vstupenek nejen zjednodušuje celý proces, ale také zvyšuje úroveň profesionální organizace. Díky mnoha užitečným funkcím se tak pořadatelé mohou soustředit na to, co je skutečně důležité: zajištění hladkého průběhu celé akce.