SMS kampaň je nejlepší remarketing nástroj současnosti

Festivalová sezóna začala a všichni řešíme to samé - jak prodat více vstupenek. Facebook a Instagram kampaň běží, tisková zpráva je rozeslaná, výlep plakátů už proběhl. Co teď? Nezapomněli jste na oslovení předchozích návštěvníků pomocí sms kampaně?

Na konci minulého roku jsme do pořadatelského rozhraní implementovali samoobslužný systém pro rozesílání sms kampaní. Někteří pořadatelé tuto funkci aktivně používají, ale někteří jakoby o tom vůbec nevěděli.

sms kampaň výběr

Pokud máte v smsticket systému vybudovanou alespoň drobnou databázi návštěvníků z předchozích let, zkuste to! Pošlete jim sms zprávu s informacemi o blížícím se ročníku Vašeho festivalu a odkazem na nákup vstupenek. Divili byste se, kolik věrných fanoušků na Vaši další akci ve shonu dění zapomene.

Proč je SMS kampaň ten nejlepší remarketing nástroj současnosti?
  • Maximálně přesné cílení
  • Téměř 100% přečtení informačního sdělení
  • Nízký náklad pouhých 3,- za zprávu
  • Naprosto jednoduchá obsluha

ukazka

Bez jakýchkoliv pozlátek je sms kampaň fakticky ta nejlepší cesta, jak informaci o dalším ročníku k Vašim předchozím návštěvníkům bezpečně dostat. Pojďme se o tom přesvědčit:

remarketing na Facebooku/Instagramu

  • Technicky velice náročná disciplína
  • Při špatné manipulaci hrozí neefektivnost a vysoké náklady
  • Remarketing okruhy stárnou a neobsahují data starší než 365 dní, v některých případech dokonce 180 dní.
  • O reklamní plochu se perete s tisíci dalšími inzerenty na už tak reklamou přehlcené platformě.
  • Ani perfektně nastavená reklama vám negarantuje doručení Vašeho reklamního sdělení.
  • Algoritmus neporazíš.

remarketing e-mailem

  • Maximálně přesné cílení
  • Nízký náklad
  • Technicky náročná disciplína
  • bojujeme s anti-spamovým roboty a e-mail klientem, který newsletter buď skryje do spamu, nebo zařadí do podsložky Reklama.
  • Reklamou přesycené médium. Kolik reklamních e-mailu týdně dorazí Vám?
  • Open-rate newsletteru zřídka přesáhne 30%.

SMS reklamní kampaň v smsticket pořadatelském rozhraní si pomocí pár kliknutí zvládne vytvořit úplně každý zde.

ukazka

Stačí zvolit akci, kterou chcete propagovat a sestavit databázi Vašich předchozích návštěvníků pomocí výběru proběhnutých akcí. Systém automaticky odebere duplicity a ty telefonní čísla, na které už byl nákup vstupenky proveden.

Následně napíšete text sms zprávy, na jejíž konec doporučujeme vložit zkrácený odkaz na nákup vstupenek. Nastavíte datum odeslání a kampaň ihned zaplatíte kartou, nebo bankovním převodem.

ukazka

Příklady kvalitně udělané sms kampaně:

"Slavnosti piva pod kominem 2023 startuji uz tento ctvrtek! Komplet program den po dni i posledni moznost koupit levnejsi vstupenky zde: bit.ly/pod-kominem-2023"

"Spolek gurmanu Boskovice Vas zve na jiz treti rocnik Boskovice food festivalu. Kupujte listky ve vanocnim zvyhodnenem predprodeji: www.boskofoodfest.cz"


Pokud se blíží Vaše další akce a máte relevantní databázi kontaktů, SMS kampaň určitě vyzkoušejte. Nebudete litovat. A nezapomeňte, kdykoliv pište na poradatel@smsticket.cz.