Reklamní kampaně s individuální podporou pro pořadatele

Smsticket kromě základních propagačních nástrojů nabízí i přípravu reklamní kampaně pro vaší akci, která zahrnuje individuální marketingovou podporu. Díky těmto reklamním kampaním můžete cílit na další okruh potenciálních zákazníků. Veškeré naše kampaně jsou koncipovány tak, aby byly finančně dostupné pro většinu našich pořadatelů.

reklamní kampaně od smsticketu

Facebook kampaně

Patrně již víte, že svou akci můžete jako pořadatelé snadno propojit s událostí na Facebooku, a díky tomu usnadníte i nákup vstupenky. Tuto možnost jsme již popsali v předchozím článku o našich bezplatných nástrojích, které pomáhají s prodejem vstupenek.

Ve spolupráci se smsticketem však můžete na Facebooku spustit také individuální prodejní kampaň, která vám umožní oslovit další potenciální zákazníky. Cena za realizaci kampaně je 3000 Kč, rozpočet na propagaci prostřednictvím Facebooku se pak počítá zvlášť.

Realizace zahrnuje:

  • přípravu facebookového postu,
  • přípravu 3 reklamních sad s různým nastavením
  • podrobné statistiky po skončení kampaně.

Reklamní kampaně prostřednictvím sociálních sítí, jako jsou Facebook a Instagram, mohou být velmi účinné a s pomocí smsticketu si nemusíte s propagací dělat starost.

Emailové kampaně

Jako pořadatel akce máte automatický přístup k emailům účastníků akce přímo v rozhraní smsticketu od okamžiku, kdy zákazník provede nákup. Navíc přímo v rozhraní máte u každého zákazníka k dispozici informaci, zda při nákupu vstupenky poskytl souhlas se zasíláním obchodního sdělení.

S každou pořádanou akcí prostřednictvím smsticketu sbíráte e-mailové adresy zákazníků, které můžete využít pro vlastní reklamní kampaně a posílat e-maily s nabídkami, novinkami a slevami na vstupenky na další akce.

Smsticket má rozsáhlou databázi zákazníků, kteří poskytli souhlas s kontaktováním ohledně souvisejících akcí, takže pokud máte zájem, můžete oslovit širší okruh potenciálních zájemců. Zde je ukázka kampaně . Cena za přípravu kampaně je 1000 Kč a za každý odeslaný email pak 0,3 Kč.

SMS kampaně

Tento typ kampaní je v současné době stále na vzestupu a nebyl by to smsticket, kdyby neumožňoval spustit reklamní i informační SMS kampaně. Pozor, SMS můžete zaslat pouze těm, kteří v minulosti navštívili některou z vašich akcí. Proto je výhodné smsticket používat dlouhodobě – můžete díky němu budovat hodnotnou databázi kontaktů pro rozesílky týkající důležitých informací nebo akcí, které pořádáte.

Pouze u smsticketu můžete kromě reklamních SMS zasílat i tzv. informační smsky, díky kterým můžete informovat o důležitých aktualitách týkajících se akce (například pozdější začátek akce, nové informace ohledně zázemí akce atp.). Navíc je tato funkce v rozhraní vyřešena tak, aby to bylo co nejjednodušší, a díky tomu mohou pořadatelé zaslat vlastní hromadnou SMS zprávu během pár minut.

Bonus: Slevové kódy

S pomocí smsticketu můžete také nabízet slevy a akce na vstupenky, abyste přilákali zákazníky a zvýšili tak prodej vstupenek. Jedná se o bezplatnou, užitečnou a jednoduchou funkci, kterou smsticket pořadatelům nabízí. Najdete ji přímo u konkrétní akce v záložce Funkce, kde můžete nastavit různé druhy slev i podle typu vstupenek.

Díky možnosti nastavit si neomezené množství slevových kódu můžete snáze měřit i úspěšnost jednotlivých marketingových kampaní a prodejních kanálů, přes které byla sleva propagována. Pořadatel má možnost nastavit si unikátní slevový kód pro jakoukoliv svou kampaň, například na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn atp.), SMS kampaň, kampaň prostřednictvím partnerů, emailovou kampaň a další.

Co si můžete u jednotlivých slevových kódů nastavit"

  • Název slevy – název slevy pomůže identifikovat účel a způsob použití slevy
  • Jak bude sleva použita – v rozhraní smsticketu lze nastavit slevový kód dvěma způsoby, a to podle toho:
1. Zda chcete, aby se slevový kód vztahoval pouze ke konkrétnímu typu vstupenky (sleva se bude vztahovat k nákupu jedné vstupenky) 

2. Zda to má být sleva na celý nákup bez ohledu na počet nebo typ vybraných vstupenek.  
  • Výše slevy v % – pro nastavení výše slevy
  • Platnost – v rozhraní si můžete zadat rozmezí, od kdy do kdy chcete, aby byl slevový kód aktivní

Jak vidíte, smsticket je mnohem více než platforma, která umožňuje prodávat vstupenky, protože pořadatelům nabízí další užitečné nástroje, které pomáhají s propagací a prodejem. Jako tým klademe samozřejmě důraz, aby tyto nástroje byly maximálně dostupné i pro nízkorozpočtové akce, protože si vážíme každého pořadatele, který se rozhodl to s námi zkusit.


Uvažujete o nástroji pro prodej vstupenek s individuální marketingovou podporou? Napište nám, rádi vám s vašimi reklamními kampaněmi pomůžeme. Zastihnete nás na poradatel@smsticket.cz.