Kdy spustit předprodej vstupenek?

Pořadatelé akcí se nás ptají, kdy je nejvhodnější doba spustit předprodej vstupenek. Univerzální odpověď je, ať předprodej spustí ve stejnou dobu, kdy začínají s propagačními aktivitami. Pojďme se ale na toto téma zaměřit podrobněji.

Menší akce

Důležitým faktorem je velikost samotné akce. Pokud plánujete malou akci, pravděpodobně jí nebudete propagovat půl roku v kuse, ale spíše měsíc až dva. V případě malé akce se lidé budou rozhodovat více impulsivně a tak se raději připravte na to, že se velká část vstupenek prodá až v posledních několika dnech. Je to zcela běžný jev, který doba covidová bohužel ještě posílila.

Proti tomu ale můžete do jisté míry bojovat levnější vlnou vstupenek. Early birds vstupenky pro 20 nejrychlejších je rozhodně dobrý nápad. Tím si vytvoříte úvodní základnu jistých návštěvníků, kteří určitě nebudou chtít jít na akci sami a budou zvát své přátelé, ať se k nim připojí. Organický influencer je to nejlepší, co se Vaší akci může stát. A navíc je zadarmo!

ukazka

Více o prodejních vlnách a zdražování vstupenek si můžete přečíst v našem blogu Jak zdražovat vstupenky?.

Tip: Spolu se startem předprodeje komunikujte i existenci budoucích zdražovacích vln, případně i nejvyšší cenu vstupenky na místě. Lidé si tak lépe uvědomí výhodu včasného nákupu a možnosti ušetření peněz.

"Pozor, aktuální vlna - vstupenka za 200 Kč pouze do konce měsíce. Poté zdražujeme na 350 Kč. Na místě cena vstupenky 500 Kč.

Velká akce

Naopak velkou akci jako je festival budete propagovat i 10 měsíců dopředu a stejnou dobu může běžet předprodej. Festival často bývá vícedenní a tím pádem pro návštěvníka finančně i organizačně náročnější. Návštěvník si tak svoji účast plánuje s větším časovým předstihem. I zde doporučujeme nabídnout zvýhodněné včasné vstupenky.

Začátek předprodeje v budoucnosti

V našem systému lze nastavit začátek předprodeje i na budoucnost. Smsticket událost s předprodejem tak může existovat i týdny dopředu. Událost můžete s předstihem propagovat, sbírat tak data pro remarketing a fanoušky směřovat na konkrétní datum a čas startu předprodeje.

spusteni

Pokud chystáte akci, o kterou bude enormní zájem a chcete dát všem zájemcům stejnou šanci vstupenku získat, určitě sáhněte po tomto řešení.


Chcete-li, můžeme vám se spuštěním vašeho předprodeje pomoci. Rádi se Vám budeme věnovat na emailu poradatel@smsticket.cz.