Vytvořili jsme krátký seriál o propagaci akcí online. V prvním dílu jsme se zaměřili na vytváření události na Facebooku pro vaši akci. Ve druhém dílu jsme prozkoumali propojení akce s událostí na Facebooku a vysvětlili, jak to zvýší návštěvnost vaší akce.
V dnešním třetím dílu vám prozradíme, jak prodávat vstupenky na vaši akci prostřednictvím Facebookové události.
Facebook jako účinný prodejní nástroj
Dosah Facebooku je stále obrovský, proto byste prodej vstupenek prostřednictvím této sociální sítě rozhodně neměli vynechat. Prodej vstupenek přímo přes facebookovou událost usnadní nákup řadě návštěvníků vaší akce, ale ještě lepší zprávou je, že vám může pomoci výrazně zvýšit celkový prodej vstupenek. Potvrzuje to spousta dalších pořadatelů, kteří to už sami vyzkoušeli před vámi.
Připravili jsme pro vás přehledný návod na vytvoření prodeje ve facebookové události. Rozdělili jsme ho do sedmi kroků:
- Navštivte naše webové stránky smsticket.cz, kde v horní liště nejprve klikněte na odkaz Pro pořadatele a následně na Registrace pořadatele. Celý proces je rychlý a intuitivní, zadáte jen několik základních údajů o sobě nebo vaší firmě, kontaktní a platební údaje. Bude vám to trvat asi dvě minuty.
- Vytvořte profil vaší akce. Vše potřebné nastavíte na pár kliknutí. Základní údaje o akci, ceny vstupenek i popis akce. Vše máte sami plně pod kontrolou.
- Vyplňte další informace o vaší akci: Podrobnější popis akce, doplňující informace ke vstupenkám a podobně.
- Vytvořte událost na Facebooku: Nahoře na timeline stránky klikněte na Vytvořit událost.
- Až budete mít vyplněný profil akce na webu smsticket, přidejte do Facebookové události URL adresu pro vstupenky. Najdete ji v záložce Promování nebo vám po schválení akce do prodeje přijde na e-mail.
- Sdílejte událost na Facebooku. Odkaz v hlavičce události nasměruje návštěvníky rovnou na nákup vstupenek.
Tip: Při prodeji vstupenek se vám určitě vyplatí využívat i QR kód. Pracujte s ním na plakátech i dalších vizuálních materiálech.
Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme na cestě k úspěšné kulturní akci. Neváhejte se kdykoli obrátit na náš kontaktní email poradatel@smsticket.cz.
Pokud vás tento článek zaujal, neváhejte ho sdílet.
Přečtěte si také:
- Chcete, aby byly vaše akce pořád lepší? Využívejte data od smsticketu!
- Smsticket je i pro pořadatele malých akcí
- Kdy spustit předprodej vstupenek?
- První díl seriálu Propagujte vaši akci na sociálních sítích
- Druhý díl seriálu Propojte vaši akci s událostí na Facebooku“
Foto credit header: Filip Kuril - Kapitán Demo, ENTER Club Brno