Pokročilý marketing pomocí Meta Pixelu

Při pokročilejším marketingu a zejména pak remarketingu v prostředí Facebooku a Instagramu se neobejdete bez správně nastaveného Meta Pixel měřícího kódu. Ten umíme nainstalovat na Vaší kulturní akci v předprodeji.

Co je to Meta Pixel?

Kód, který umožňuje tok informací mezi Vaším Meta Business reklamním účtem a webovou stránkou, na kterou Meta Pixel kód nainstalujete. Takto získané informace Vám pomohou lépe porozumět účinnosti Vašich reklam. Zaznamenávají totiž aktivitu návštěvníků na webu. Ve spojení se smsticketem půjde o stránku Vaší akce s předprodejem vstupenek.

purchase

Reálné využití

V rámci instalace kódu tagujeme události PageView (nákup), AddToCart (přidání do košíku) a Purchase (nákup). Díky tomu nejenže sbíráte data a máte přehled o návštěvách Vaší akce v předprodeji, ale i o vložení vstupenek do košíku a o jejich koupi. Můžete tak vytvářet okruhy uživatelů pro další remarketing.

events

Díky okruhům pak můžete cílit Vaší reklamu například na uživatele, kteří si Vaší akci již zobrazili, ale zatím nákup neprovedli. Z reklamního cílení totiž můžete vyloučit ty, kteří již vstupenku zakoupili, reklama se jim přestane zobrazovat a vy tím pádem šetříte peníze.

reklamaObrázek: široce cílená reklama (vlevo) — remarketing na uživatele, kteří projevili zájem, ale vstupenku zatím nezakoupili (vpravo)

Možností a využití, jak se dá hlouběji pracovat s Meta Pixelem a okruhy uživatelů, je nespočet. Záleží na Vašich vědomostech a kreativitě.

Přesnost a relevantnost dat

Je nutné si uvědomit, že Meta Pixel pracuje pouze s těmi uživateli, kteří používají Facebook nebo Instagram. A kvůli různým technologickým překážkám nelze zachytit 100% jejich aktivity a tím pádem data nikdy nebudou kompletní. Proto stejným způsobem doporučujeme k těmto nasbíraným datům přistupovat. Jsou opravdu užitečná, jsou důležitým puzzlíkem do celkové skládanky, ale neměli byste na nich stavět celou svoji reklamní strategii.

Chci to

V tom případě nasadíme Váš Metal Pixel kód na Vaší smsticket akci. Nyní postupujte dle návodu v naší pořadatelské nápovědě zde.


Pokud s Meta Pixelem a obecně s výše popsaným způsobem marketingu nemáte zkušenosti, ze začátku to může působit komplikovaně. Ujišťujeme Vás ale, že nebude trvat dlouho a v celé této problematice se začnete lépe a lépe orientovat. V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte na nás obrátit na adrese poradatel@smsticket.cz.


Na téma marketing si dále přečtěte: