Jak propagovat kulturní akci v online prostředí - 2. díl: Propojte vaši akci s událostí na Facebooku

Připravili jsme krátký seriál, ve kterém se postupně věnujeme základům propagace vaší akce v online prostředí. V prvním díle jste se mohli dozvědět, jak by měla vypadat Facebook událost, kterou byste pro vaši akci měli založit na sociálních sítích.

V dnešním druhém dílu vám prozradíme, jak propojit akci s událostí na Facebooku, proč byste toto propojení měli nastavit a jak dokáže pomoci návštěvnosti vaší akce.

Každá prodaná vstupenka je novou reklamou

Propojení vaší kulturní akce s facebookovou událostí má několik zásadních výhod pro pořadatele. Především fakt, že tak podpoříte nejen samotnou událost, ale i prodej vstupenek. Navíc se postaráte o zvýšení viditelnosti události. Jakmile totiž lidé na Facebooku uvidí, že se jejich rodina či přátele chystají na nějakou akci, budou pravděpodobně výrazně víc zvědaví a podívají se na podrobnosti o vaší akci.

Řada odborných studií prokázala, že kamarádi a lidé z blízkého okolí mají velký vliv na rozhodování člověka, proto je propojení s Facebookem tak důležité. Prodej vstupenek zkrátka významně podpoříte už jen tím, že ukážete návštěvníkům, kdo se na vaši akci chystá. To je jedna z nejjednodušších a přitom nejúčinnějších rad pro využití prostředí sociálních sítí.

Vaší snahou by také mělo být zvyšovat zájem a dosah Facebookové události. Na stránky smsticket chodí denně tisíce lidí, kteří se mohou díky viditelnému propojení na Facebookovou událost jednoduše prokliknout.

foto Foto credit: Tamara Šejnová - Festival Beseda u Bigbítu 2023, 4. - 5. 8. 2023 Tasov

Na Facebook ve třech krocích

Propojit vaši akci s událostí na Facebooku je rychlou záležitostí, na kterou postačí čtyři dílčí kroky:

  1. Navštivte naše webové stránky smsticket.cz, kde v horní liště nejprve klikněte na odkaz Pro pořadatele a následně na Registrace pořadatele. Zde zadáte jen několik základních údajů o sobě nebo vaší firmě, kontaktní a platební údaje. Bude vám to trvat asi dvě minuty.
  2. Vytvořte profil vaší akce. Vše potřebné nastavíte na pár kliknutí. Základní údaje o akci, ceny vstupenek i popis akce. Vše máte sami plně pod kontrolou.
  3. V detailu akce si poté rozklikněte záložku „Promování“ a v dolní části vyberte ikonu Facebooku.
  4. Klikněte na ikonu Facebooku a vytvořte propojení vaší akce s facebookovou událostí.

Po propojení vaší akce s událostí na Facebooku můžete využívat všech výše zmíněných výhod tohoto spojení a získat další nové návštěvníky na vaši akci.

Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme na cestě k úspěšné kulturní akci. Neváhejte se kdykoli obrátit na náš kontaktní e-mail poradatel@smsticket.cz.

Pokud vás tento článek zaujal, neváhejte ho sdílet.

Přečtěte si také:

Foto credit header: Michal Myška - Sub Focus (UK), Zoner Boby Hall, 27.9.2023 Brno