Inspirujte se: 3 praktické příklady využití slevových kódů

O funkci slevové kódy, která je v pořadatelském rozhraní pro každého pořadatele volně k dispozici, jsme již psali v článku, kde jsme tuto funkci představili a přiblížili základní možnosti jejího využití. V tomto článku se podíváme, jak pořadatelé chytře používají slevové kódy v praxi. Můžete se tak snadno inspirovat, protože některá využití jsou totiž opravdu chytrá!

1. Slevové kódy jako poděkování

Velký hudební festival vytvořil několik slevových kódů, které po vlnovém zdražení vstupenek zveřejnil na sociálních sítích jako formu poděkování fanouškům za velký zájem o vstupenky.

festival

Hodnotu slevových kódů nastavil tak, aby výsledná cena vstupenky odpovídala předchozí cenové vlně. V podstatě tak dal návštěvníkům, kteří nestihli zakoupit vstupenku včas, poslední příležitost získat ji levněji.

Návštěvníky tím motivoval k rychlé koupi a zároveň podpořil prodej vstupenek. Festival vytvořil marketingovou aktivitu, probudil na sociálních sítích zájem o akci a potěšil své fanoušky.

2. Slevové kódy jako odměna pro zaměstnance

Vstupenky na tento školní ples se prodávaly jako plesové sezení – návštěvníci si vybírali konkrétní místo u konkrétního stolu. Každý zaměstnanec školy měl navíc nárok na jednu vstupenku zdarma podle vlastního výběru.

ples

Pořadatel naimportoval vlastní seznam unikátních slevových kódů, které měly hodnotu jedné vstupenky. Znění kódů odpovídalo interním zaměstnaneckým ID číslům, takže zaměstnanci přesně věděli, jaký kód použít, a mohli si sami vybrat místo. Zbylé vstupenky si jednoduše dokoupili.

3. Slevové kódy jako osobní pozvánka

První ročník komunitního setkání zatím neměl vybudované silné sociální sítě ani návštěvnickou základnu. Jedna z marketingových cest byla proto postavena na osobních pozvánkách přímo od členů organizačního týmu.

Pořadatelé si vytvořili personální slevové kódy, které zmiňovali například přátelům při setkání v kavárně nebo posílali ve zprávě na Facebooku a Instagramu. Slevový kód mohl mít i virální efekt.

setkani

Tímto způsobem pořadatelé vybudovali prvotní základnu návštěvníků, která je pro budoucí úspěch akce klíčová.


My sami v smsticketu jsme byli už několikrát příjemně překvapeni, jaké kreativní způsoby využití slevových kódů pořadatelé vymysleli. Je to velice užitečný nástroj a záleží jen na vaší kreativitě, co s ním dokážete vykouzlit.

Další tematické články:


Slevové kódy si můžete jednoduše nastavit v pořadatelském rozhraní v podstránce "Funkce". Parametrů k nastavení je ale více, takže pokud si nebudete jistí, ozvěte se nám na poradatel@smsticket.cz a my vám rádi pomůžeme.