Nová funkce slevové kódy

I v této složité době se nadále snažíme naší tickentingovou platformu vylepšovat a rozšiřovat o nové funkce. Další novinkou našeho systému je možnost pracovat se slevovými kódy. Co je k tomu potřebné a jaké mají slevové kódy využití v ticketingovém světě?

Využití

Sleva je v retailu jeden z nejpoužívanějších marketingových nástrojů vůbec a mnohdy právě snížení ceny je tím rozhodným impulsem ke koupi. A toto tvrzení je samozřejmě aplikovatelné i u vstupenek na kulturní akce.

Možností, jak pracovat se slevovými kódy, je samozřejmě hodně. Co třeba nabídnout slevu věrným návštěvníkům Vašich předchozích akcí? Také můžete podpořit prodej Vašich vstupenek časově omezenou víkendovou nabídkou pomocí speciálního slevového kódu, který propagujete na svých sociálních sítích. Nebo máte ve svém okolí lidi, kterým úplně nechcete dát volnou vstupenku na Vámi pořádnou akci, ale zároveň jim chcete nabídnout možnost ušetřit?

slevove_kody_1

Nastavení výše slevy

  • sleva vyjádřená v procentech na celý nákup (více vstupenek)
  • sleva vyjádřená v procentech na konkrétní druh vstupenky (např. pouze na VIP vstupenku)
  • sleva vyjádřená v Kč hodnotě na celý nákup (více vstupenek)
  • sleva vyjádřená v Kč hodnotě na konkrétní druh vstupenky (např. pouze na VIP vstupenku)

Platnost slevy

  • časové omezení (např. od 1.2.2021 do 28.2.2021)
  • množstevní omezení (např. kód VIKEND20 lze použít pouze 10x)
  • kombinace obojího

Znění slevového kódu

  • unikátní kód na základě databáze (např. kódy vstupenek z předchozích akcí)
  • univerzální kód (např. VIKEND20)

slevove_kody_2

Pokud Vás nová možnost slevových kódů pro Vaši akci zaujala, nebo Vám k tomuto tématu chybí jakákoliv informace, kontaktujte nás na emailu poradatel@smsticket.cz.