smsticket pomáhá festivalům zvýšit prodeje vstupenek

Máte v hlavě nápad na festival nebo už dokonce nějaký pořádáte? Pak samozřejmě přemýšlíte i nad tím, jak na něj prodávat vstupenky. Smsticket vám ušetří čas i peníze díky nízkým provizím z prodeje. Svěřte se do rukou vyspělé ticketingové platformy a budete mít prodej vstupenek, nastavení i veškerá data stále pod kontrolou. Můžete se tak soustředit na samotnou organizaci vašeho festivalu.

Jak vám smsticket pomůže prodávat vstupenky nejefektivněji? Základem je online prodej vstupenek přímo na vašem webu. Říká se tomu prodejní iframe a je to nejjednodušší způsob, co známe. Rozklikávat desítky odkazů už totiž dnes nikdo nebude a čím míň mezikroků zákazník musí udělat, tím pravděpodobněji u vás nakoupí.

Krom toho nabízíme širokou škálu užitečných služeb, které pomohou s prodejem. Ukážeme vám je na příkladech už realizovaných festivalů.
Amime fest

Různé druhy vstupenek a rychlé odbavení - Animefest 2022

Animefest je festival, který vloni proběhl na Brněnském výstavišti a přišlo na něj zhruba 8500 návštěvníků. Jak název napovídá, je pro milovníky anime, mangy, japonské kultury, ale i cosplay a počítačových her.

Pořadalé se rozhodli nabízet mnoho druhů vstupenek: Nejen klasické i VIP vstupenky, ale také vstupenky s festivalovým merchem. Kdo z opravdových fandů by si také nechtěl koupit výhodný balíček s tričkem dle svého výběru? K tomuto typu vstupenek bylo nutné vytvořit i časový plán prodeje, aby pořadatel stihl merch vyrobit. Tyto požadavky ovšem zvládne zadat na webu smsticketu kdokoliv - a za pouhých pár minut.

K odbavení akcí s tisícovkami návštěvníků nabízíme zapůjčení čteček, které pohodlně zvládají zkontrolovat tisíce lidí za hodinu, spolehlivě odhalit falešné vstupenky a navíc vám umožní získat další data a čísla z odbavení. Díky nim budete přesně vědět, kdo už v areálu je, kolik vstupenek zbývá k odbavení, a jestli by to příští rok nechtělo ještě pár lidí u vstupu. Více informací pro vás o tom sepsal Oldřich Brzobohatý, CEO smsticketu.

Raveyard festival

SMS kampaň smsticketu a analýza dat – Raveyard festival

Raveyard je dvoudenní festival d’n’b, rapu a elektronické hudby v Boskovicích. Loňského ročníku se zúčastnilo kolem 1 000 návštěvníků. Festival hlavně pro mladé, který za tři roky stihl vyrůst do solidních rozměrů.

Pořadatelé jsou u nás v smsticketu od začátku, mohli proto využít databáze návštěvníků z předešlých let a oslovit je formou SMS. Poslali jednoduchou SMS, která informovala návštěvníky minulých ročníků o zahájení předprodeje. Hned první den prodeje utržil pořadatel padesátinásobek částky investované do SMS kampaně.

Pořadatelé si také vyžádali analýzu dat o návštěvnících. Díky ní mohli již v průběhu prodeje jednoduše vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní, plánovat další kroky a sledovat v jakých městech je o akci největší zájem. To chcete.

Bernard fest

Papírové vstupenky a propagace po e-mailu – Bernard fest 2022

Loňský Bernard fest, to je spousta dobrého piva a převážně české mainstreamovější muziky. Úspěšný festival probíhá v Humpolci a má každoročně kolem 5 000 návštěvníků. Jeho pořadatelé v předprodeji využili dvou velmi užitečných služeb - online pokladnu a e-mailovou propagaci.

Díky pokladně a mobilní tiskárně si návštěvníci mohli koupit dnes už retro papírové vstupenky přímo v centru pivovaru v Humpolci. Fyzické vstupenky ještě nejsou jen exponáty do muzea; pořadatelé je mohou věnovat třeba do soutěží nebo jako dárek. Člověk taky rád dostane něco, co může vzít do ruky. Pokladna umí i další věci, jako třeba prodávat vstupenky hromadně na fakturu partnerům nebo firmám v okolí.

E-mailová propagace je nástroj postavený opět na datech, které smsticket dlouhodobě sbírá. Pozvánku na Bernard fest jsme rozeslali fanouškům podobné hudby s ohledem na místo konání akce. Oslovili jsme přes 25 tisíc fanoušků, z nichž si e-mail otevřel zhruba každý pátý příjemce mailu.

Chcete vědět víc a najít další inspiraci pro váš festival? Jsme tu pro vás, napište nám na e-mail poradatel@smsticket.cz.