Skupina akcí - nová funkce pro efektivnější prodej vstupenek na vaše turné

Organizujete koncertní šňůru kapely, sérii přednášek, nebo jakýkoliv cyklus vícero kulturních akcí, které spolu souvisí? Pak čtěte dál, protože funkce Skupina akcí vám pomůže zvýšit efektivitu reklamy i ušetřit peníze a usnadní prodej vstupenek na koncerty nebo další akce.

Pro jasné pochopení se vciťte do kapely, který vyráží na celorepublikovou tour! :)

Na naší straně

V smsticketu vám vytvoříme veřejnou a jednoduchou webovou stránku, na které budou vylistovány všechny zastávky vašeho turné. Lze doplnit libovolný plakát, popisek i odkazy na vaše sociální sítě. Tato stránka je samozřejmě přístupná i z Vašeho mobilního telefonu.

Vaše kapela tuto stránku propaguje všemi dostupnými kanály, protože jedním vrzem informuje o všech koncertech zároveň. Tím zvyšujete možný dopad reklamy a pravděpodobně i šetříte peníze investované do reklamy, protože máte všechny akce na jednom místě a nemusíte je propagovat jednotlivě.

skupina akci

Reklamu samozřejmě můžete dál cílit geograficky podle města, ve kterém budete s kapelou hrát. I textací reklamního příspěvku nadále propagujete konkrétní koncert, ale samotný odkaz směřujete na celou skupinu akcí.

Proč?

Protože Váš fanoušek žijící v Brně v termínu vašeho pátečního brněnského koncertu nemůže dorazit, ale v sobotu do Olomouce za Vámi rád vycestuje. A právě díky propagovaní skupiny akcí se automaticky dozví o dalším koncertu. Nebo koncert doporučí kamarádovi z jiného města!

Informace o tour i u každé akce

A funguje to samozřejmě i naopak. Díky vytvořené skupině akcí se na úrovni každého jednotlivého koncertu automaticky přidá sekce "Koná se v rámci", kde se zobrazují ostatní zastávky vaší tour. Koncerty se tak navzájem propagačně podporují.

kona se v ramci


Přišla by vám stránka se skupinou akcí pro prodej vstupenek vhod? Na e-mail poradatel@smsticket.cz nám zašlete seznam akcí, které chcete zařadit do skupiny akcí, plakát, popisek a my se o zbytek postaráme.


Další navazující tipy naleznete zde:

Foto v záhlaví: Chad Batka pro The New York Times