Organizujete koncertní šňůru kapely, sérii přednášek, nebo jakýkoliv cyklus vícero kulturních akcí, které spolu souvisí? Pak čtěte dál, protože funkce Skupina akcí vám pomůže zvýšit efektivitu reklamy i ušetřit peníze a usnadní prodej vstupenek na koncerty nebo další akce.
Pro jasné pochopení se vciťte do kapely, který vyráží na celorepublikovou tour! :)
Na naší straně
V smsticketu vám vytvoříme veřejnou a jednoduchou webovou stránku, na které budou vylistovány všechny zastávky vašeho turné. Lze doplnit libovolný plakát, popisek i odkazy na vaše sociální sítě. Tato stránka je samozřejmě přístupná i z Vašeho mobilního telefonu.
Na Vaší straně
Vaše kapela tuto stránku propaguje všemi dostupnými kanály, protože jedním vrzem informuje o všech koncertech zároveň. Tím zvyšujete možný dopad reklamy a pravděpodobně i šetříte peníze investované do reklamy, protože máte všechny akce na jednom místě a nemusíte je propagovat jednotlivě.
Reklamu samozřejmě můžete dál cílit geograficky podle města, ve kterém budete s kapelou hrát. I textací reklamního příspěvku nadále propagujete konkrétní koncert, ale samotný odkaz směřujete na celou skupinu akcí.
Proč?
Protože Váš fanoušek žijící v Brně v termínu vašeho pátečního brněnského koncertu nemůže dorazit, ale v sobotu do Olomouce za Vámi rád vycestuje. A právě díky propagovaní skupiny akcí se automaticky dozví o dalším koncertu. Nebo koncert doporučí kamarádovi z jiného města!
Informace o tour i u každé akce
A funguje to samozřejmě i naopak. Díky vytvořené skupině akcí se na úrovni každého jednotlivého koncertu automaticky přidá sekce "Koná se v rámci", kde se zobrazují ostatní zastávky vaší tour. Koncerty se tak navzájem propagačně podporují.
Přišla by vám stránka se skupinou akcí pro prodej vstupenek vhod? Na e-mail poradatel@smsticket.cz nám zašlete seznam akcí, které chcete zařadit do skupiny akcí, plakát, popisek a my se o zbytek postaráme.
Další navazující tipy naleznete zde:
- Reklamní kampaně s individuální podporou pro pořadatele
- Inspirujte se: Jak zdražovat vstupenky?
- Mobilní dashboard pro pořadatele
Foto v záhlaví: Chad Batka pro The New York Times