10 nejlepších funkcí smsticketu pro pořadatele

1. Komunikujeme s návštěvníky

Pokud prodáváte vstupenky na akcí prostřednictvím smsticketu, zákazníkovi je po nákupu vstupenka zaslána automaticky, a to jak jednoduše prostřednictvím SMS, tak PDF vstupenka s QR kódem emailem. Díky platební bráně Pays mohou návštěvníci platit moderními platebními metodami včetně Apple Pay a Google Pay. Den před akcí navíc dorazí návštěvníkovi SMS připomínka spolu s kódem vstupenky, který stačí použít u vstupu na vaši akci, a díky němuž návštěvníka jednoduše odbavíte.

2. Vyšší návštěvnost díky veřejnému profilu

Pořadatelé mají nyní k dispozici na smsticketu novinku, a tou je tzv. veřejná profilová stránka pořadatele. Díky této stránce se snadno představíte svým zákazníkům a fanouškům. Kromě základních informací o pořadateli včetně odkazů (na web, profil na sociálních), je na této stránce seznam plánovaných akcí, které pořadatel na smsticket.cz přidal.

Návštěvníci se tak díky veřejné profilové stránce dozví o všech akcích pořadatele na jednom místě. Veřejná profilová stránka může např. pro menší pořadatele sloužit jako náhrada webové stránky. Pořadatelé díky tomu ušetří náklady související s hostingem, doménou, správou webu atd. Aktuality mohou pořadatelé nadále sdílet například prostřednictvím sociálních sítí nebo e-emailu.

Příklad veřejné profilové stránky: Klub Fléda v Brně.

3. Editace a plánování akcí ve vaší režii

Co se týká nastavení jednotlivých akcí, mají u nás pořadatelé volnou ruku. Mohou si jednoduše nastavit délku trvání akce, názvy, popisky, ceny nebo dostupný počet vstupenek. Vstupenky lze prodávat v různých časových vlnách nebo cenových hladinách, a to dle vlastní potřeby – například podle toho, jak se bude blížit den akce.

4. Jednoduché kopírování akcí

Víme, že popisky u akce a úpravy mohou dát zabrat. Proto pokud některou akci plánuje pořadatel pravidelně, není nic jednoduššího než akci zkopírovat. Tuto funkci vítají zejména pořadatelé, prodávající akce, které se svým nastavením podobají. U akce, kterou chcete zkopírovat, stačí zmáčknout příslušné tlačítko. Díky tomu se vytvoří nový koncept s identickými parametry původní akce a pořadatel si pak pouze upraví, co potřebuje. Kopírovat můžete prakticky jakoukoliv akci (například akci čekající na schválení, minulou akci, akci v konceptech nebo tu, která je již naplánovaná).

5. Informační a reklamní SMS pro rychlou komunikaci i podporu prodeje

Další novinkou je možnost rozesílání informačních nebo reklamních SMS vaším návštěvníkům. Jakmile totiž začnete pořádat prostřednictvím smsticketu akce, získáte velmi užitečný nástroj, který značně usnadní komunikaci a přímé oslovení zákazníků. Funkci pro rozesílání SMS má pořadatel k dispozici přímo ve svém administračním rozhraní. Texty SMS včetně vložených odkazů si každý pořadatel vytváří sám.

Jak fungují reklamní SMS

Pokud jste v minulosti pořádali nějakou akci prostřednictvím smsticketu, můžete své minulé návštěvníky za pomocí SMS kampaně pozvat znovu. Chcete například přednostně pozvat účastníky minulé akce – do SMS pak zadáte, že zasíláte přednostní pozvánku spolu odkazem na akci. Cena za každou odeslanou reklamní SMS je 3 Kč bez DPH.

Jak fungují informační SMS

Informační SMS umožňují pořadatelům bezprostředně informovat o případných změnách nebo aktualitách všechny zákazníky, kteří si koupili vstupenku na nějakou budoucí akci. Informační SMS pořadatelé zasílají například v případě organizačních změn (třeba posun začátku akce). Cena za každou odeslanou informační SMS je 1,50 Kč bez DPH.

6. Místenkový prodej na míru

Pokud se rozhodnete využívat smsticket, nemusíte se obávat, že byste měli problém s místenkami. U smsticketu máte k těmto účelům k dispozici bezplatnou technickou podporu, která dovede vytvořit krásný plánek s rozdělením sedadel na míru každému prostoru.

Místenky si můžete:

  • nechat rozdělit do různých cenových sekcí podle atraktivity,
  • jednoduše blokovat místa na konkrétní akci nebo i na celou sezónu,
  • místa lze dle potřeby uvolnit zpět do prodeje, nechat nastavit VIP místa pro speciální hosty nebo
  • možnost rezervace přímo u Vás na pokladně.

7. Široké využití slevových kódů

S pomocí smsticketu máte k dispozici i další pokročilejší marketingové nástroje jako je možnost časově omezené nabídky na nákup vstupenek se slevou. Díky slevovému kódu můžete například poskytnout zajímavější cenu pro věrné návštěvníky nebo vaše fanoušky na sociálních sítích.

Slevový kód lze využít těmito způsoby:

  • OMEZENA ČASOVÁ PLATNOST – můžete například uspořádat víkendový „výprodej“, kdy slevu půjde uplatnit pouze v průběhu daného víkendu.
  • OMEZENÝ POČET UPLATNĚNÍ – slevový kód bude moci uplatnit pouze prvních 200 zákazníků, kteří vstupenku zakoupí.
  • KOMBINACE OBOJÍHO – časově i kapacitně omezená nabídka.

Možnost vytvořit slevový kód naleznete v pořadatelském rozhraní v detailu akce, v horizontálním menu pod tlačítkem Nastavení.

8. Aplikace Brána a statistiky odbavování

Návštěvníky může každý pořadatel jednoduše odbavit prostřednictvím aplikace Brána, která je k dispozici na zařízeních Android. V případě potřeby pak čtečky i zařízení pořadatelům rádi zapůjčíme. Tato aplikace poskytuje detailní live přehled o odbavených návštěvnících a nabízí možnost odbavit vstupenky i z jiné ticketingové sítě (bez poplatku). Pokud chcete odbavovat vstupenky i z jiné ticketingové sítě, je nutné tento požadavek s dostatečným předstihem konzultovat.

Díky našemu přehlednému grafu si můžete prohlížet, kdy návštěvníci přichází nejvíc a kolik jich už dorazilo. Tyto informace jsou k dispozici i k jednotlivým vstupenkám, což mohou ocenit zejména produkční, kteří si mohou ověřit, zda na akci dorazili vybraní hosté. Co je však zásadní – tato data můžete pozorovat v reálném čase a následně vyhodnotit. Jak aplikace, tak funkce pro sledování dat ohledně odbavování, jsou pro pořadatele k dispozici bez poplatku.

9. Automatické zasílání prodejních reportů

Pokud si chcete nechat zasílat denní informace o výdělcích na smsticket.cz, můžete nastavit libovolnou e-mailovou adresu, na kterou bude zaslán report prodejů za uplynulý den. Počet emailových adres, kterým budete tato informace zaslána, je na vás a emailovou adres lze jednoduše kdykoliv odebrat. Každý měsíc navíc od nás obdržíte shrnující report všech prodejů.

10. Podpora v propagaci

Náš web měsíčně navštíví stovky tisíc lidí. Díky veřejné profilové stránce i každé pořádané akci jste s námi jednoduše vidět. O vašich akcích budeme informovat nejen na našich stránkách, ale i na naší Facebook stránce a Instagramu. Akci můžete jednoduše sdílet a zvýšit tak dosah. V kombinaci s dalšími marketingovými funkcemi, které jsme představili například v bodu 7, se jedná o skvělý nástroj pro prodej vašich vstupenek. Platformu navíc aktivně a dlouhodobě propagujeme i v našich outdoorových kampaních. Jsme zkrátka vidět a díky tomu jste pak vidět i vy, pořadatelé.

10 nejlepších funkcí smsticketu pro pořadatele

Chtěli byste si smsticket vyzkoušet pro vaší akci? Napište nám, rádi vám s prodejem vstupenek pomůžeme. Zastihnete nás na této emailové adrese: poradatel@smsticket.cz.