Na konci roku 2016 jsme dokončili další rozšíření našich služeb, které reaguje na potřebu mnohých pořadatelů, a to prodej vstupenek za hotové peníze.
Hodně pořadatelů se na nás obracelo s problémem. Kromě on-line prodeje neustále řeší prodej papírových vstupenek. Ať už v předprodejním místě nebo v jejich provozu (na pokladně, na baru, v obchodě). Přišli jsme s řešením pokladního systému - Virtuální pokladny.
Jaký problém řeší Virtuální pokladna?
Prodej vstupenek za hotové peníze můžete s Virtuální pokladnou realizovat hned. Nemusíte nic instalovat ani si pořizovat tiskárnu. Prodávat můžete přímo ze svého tabletu nebo počítače. Kupující si ještě přepočítává, jestli jste mu správně vrátili drobné a už mu pípne smska i e-mail se vstupenkou.
Pokud chcete vstupenky při prodeji i vytisknout, připojte k počítači libovolnou tiskárnu a tiskněte vstupenky na A4.
Pro náročnější máme připravenou profesionální termotiskárnu a předtištěné vstupenkové archy. Tohle řešení je určeno hlavně pro divadla, kulturní domy, stejně tak hudební kluby, festivaly nebo sportovní kluby. Tam, kde je prodej tištěných vstupenek každodenní rutinou.
Jak lze Virtuální pokladnu nejlépe využít?
Agentury, festivaly, kluby
Představte si, že si zřídíte vlastní prodejní místo. Nebo uděláte prodejcem svého obchodního partnera, kolegu, kamaráda, sám sebe. Pro zřízení prodejního místa Vám stačí pár kliknutí a můžete prodávat vstupenky okamžitě.
Máte tým lidí, kteří Vám pomáhají s přípravou akcí? Vytvořte z nich mobilní prodejní tým vstupenek a dostaňte se tak k návštěvníkům co nejblíže.
Velkou výhodou je jednoduchost řešení a naprostá svoboda použití Virtuální pokladny. Můžete si připravit speciální cenu vstupenek pro určitou příležitost, například přímo na Vaší akci prodávat zvýhodněné vstupenky na další akci. Nemusíte tak vstupenky za speciální cenu tisknout dopředu.
Kulturní domy a divadla
Spojte dohromady on-line prodej s prodejem v hotovosti. Prodávejte na Vašem webu, v Informačním Centru na náměstí i u Vás na pokladně. Tohle všechno díky našemu pokladnímu systému s připojenou tiskárnou. Tomuto tématu se budeme věnovat v dalším blogovém příspěvku, uvedeme příklady z praxe a naše doporučení.
Umí pokladna EET?
Prodej vstupenek se všemi zákonnými náležitostmi týkajícími se EET spouštíme v únoru 2017. Od 1.3. bude pro některé pořadatele nutné hotovostní transakce takto evidovat a s námi to zvládnete jednoduše a zdarma.
Kolik pokladna stojí?
Neplatíte žádné poplatky za zřízení Virtuální pokladny ani žádné měsíční poplatky. Platíte pouze poplatek 5 Kč za jednu prodanou vstupenku, nehledě na její skutečnou hodnotu.
Jak pokladnu začít využívat hned teď?
Stačí napsat na poradatel@smsticket.cz a my se Vám budeme obratem věnovat. Jsme tady pro Vás!