Při pokročilejším marketingu a zejména pak remarketingu v prostředí Facebooku a Instagramu se neobejdete bez správně nastaveného Meta Pixel měřícího kódu. Ten umíme nainstalovat na Vaší kulturní akci v předprodeji.
Co je to Meta Pixel?
Kód, který umožňuje tok informací mezi Vaším Meta Business reklamním účtem a webovou stránkou, na kterou Meta Pixel kód nainstalujete. Takto získané informace Vám pomohou lépe porozumět účinnosti Vašich reklam. Zaznamenávají totiž aktivitu návštěvníků na webu. Ve spojení se smsticketem půjde o stránku Vaší akce s předprodejem vstupenek.
Reálné využití
V rámci instalace kódu tagujeme události PageView (nákup), AddToCart (přidání do košíku) a Purchase (nákup). Díky tomu nejenže sbíráte data a máte přehled o návštěvách Vaší akce v předprodeji, ale i o vložení vstupenek do košíku a o jejich koupi. Můžete tak vytvářet okruhy uživatelů pro další remarketing.
Díky okruhům pak můžete cílit Vaší reklamu například na uživatele, kteří si Vaší akci již zobrazili, ale zatím nákup neprovedli. Z reklamního cílení totiž můžete vyloučit ty, kteří již vstupenku zakoupili, reklama se jim přestane zobrazovat a vy tím pádem šetříte peníze.
Obrázek: široce cílená reklama (vlevo) — remarketing na uživatele, kteří projevili zájem, ale vstupenku zatím nezakoupili (vpravo)
Možností a využití, jak se dá hlouběji pracovat s Meta Pixelem a okruhy uživatelů, je nespočet. Záleží na Vašich vědomostech a kreativitě.
Přesnost a relevantnost dat
Je nutné si uvědomit, že Meta Pixel pracuje pouze s těmi uživateli, kteří používají Facebook nebo Instagram. A kvůli různým technologickým překážkám nelze zachytit 100% jejich aktivity a tím pádem data nikdy nebudou kompletní. Proto stejným způsobem doporučujeme k těmto nasbíraným datům přistupovat. Jsou opravdu užitečná, jsou důležitým puzzlíkem do celkové skládanky, ale neměli byste na nich stavět celou svoji reklamní strategii.
Chci to
V tom případě nasadíme Váš Metal Pixel kód na Vaší smsticket akci. Nyní postupujte dle návodu v naší pořadatelské nápovědě zde.
Pokud s Meta Pixelem a obecně s výše popsaným způsobem marketingu nemáte zkušenosti, ze začátku to může působit komplikovaně. Ujišťujeme Vás ale, že nebude trvat dlouho a v celé této problematice se začnete lépe a lépe orientovat. V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte na nás obrátit na adrese poradatel@smsticket.cz.