Máme dobrou zprávu pro všechny pořadatelé, kteří přemýšlejí, nebo dokonce již pořádají své akce i v on-line prostředí. Sepsali jsme tento obsáhlejší blog, ve kterém vysvětlujeme nové systémové funkce a také jednotlivé kroky, jak při nasazování on-line akce postupovat.
Od března do listopadu letošního roku jsme prodávali více než 400 on-line akcí. Na základě zpětné vazby a našich zkušeností s pořadateli těchto akcí jsme rozšířili náš systém o několik nových funkcí. A díky tomu je naše platforma 100% připravena i pro tento druh akcí.
Smyslem všech těchto vylepšení je Vám pořadatelům poskytnout řešení na míru, které Vám kompletně zastřeší prodej vstupenek na Vaši on-line akci a s tím spojenou distribuci potřebných informací směrem k návštěvníkovi. A to vše automatizovaně díky několika novým nastavením během zakládání akce ve Vašem pořadatelském systému.
Informace návštěvníkovi
Umíme individuálně upravit znění informačních mailů i sms zpráv, které návštěvníkům chodí po nákupu vstupenky a to vč. načasování. To znamená, že se dají touto cestou směrem k návštěvníkovi distribuovat ucelené informace týkající se Vašeho on-line vysílání. Tedy například instrukce, jak a kde se k vysílání mohou připojit. A to samozřejmě soukromě do emailu nebo mobilu, tedy pouze těm lidem, kteří si skutečně zakoupili vstupenku. A co důležité, vše automaticky.
Příklad: Týden před živým vysíláním si Váš návštěvník zakoupí vstupenku. Ihned po dokončení nákupu mu přichází email se vstupenkou a s informací, že přístupový odkaz k vysílání mu bude doručen 30 minut před startem vysílání. Před akcí zasíláme druhý email, který obsahuje odkaz na online stream a další potřebné informace.
Typická platforma: Zoom, Skype, Youtube, Vimeo, Clickmeeting
Vstupenka jako heslo
Pokud potřebujete, aby přístup k Vašemu on-line vysílání bylo jedinečné heslo pro každého návštěvníka, jsme schopni ještě před spuštěním předprodeje vygenerovat unikátní kódy v budoucnu prodaných vstupenek. Pak stačí jako hesla k Vašemu vysílání použít kódy vstupenek, které Vám dodáme. Případně to lze i naopak, kdy nám dodáte seznam hesel k Vašemu vysílání a my tyto hesla implementujeme jako unikátních kódy vstupenek, které půjdou do prodeje.
Příklad: Dva dny před živým vysíláním si Váš návštěvník zakoupí vstupenku. Ihned po dokončení nákupu mu přichází email se vstupenkou a s informací, že přístupový odkaz k vysílání mu bude doručen 30 minut před startem vysílání, přičemž heslo k vysílání je kód jeho vstupenky. Před akcí zasíláme druhý email, který obsahuje odkaz na online stream a další potřebné informace.
Doporučujeme platformu: Streamio.cz
Prodej záznamu
Vstupenky je možné prodávat i během již probíhajícího vysílání a také po skončení vysílání. Nejen tedy, že se dá monetizovat i záznam Vaší akce, ale je možné si vstupenku zakoupit a připojit se k již probíhajícímu vysílání.
Příklad: Vaše živé vysílání proběhlo již před dvěma dny, kdy Váš návštěvník ale neměl čas na sledování. Nevadí, vstupenku si zakoupil později a do emailu mu přišly potřebné informace a přístup k záznamu Vašeho vysílání.
Shrnutí v bodech
- individuální úprava emailu, který návštěvník obdrží ihned po úspěšném nákupu
- individuální úprava emailu vč. načasování, který chodí v den akce
- individuální úprava sms zprávy, kterou návštěvník obdrží ihned po úspěšném nákupu
- individuální úprava sms zprávy vč. načasování, která chodí v den akce
- vygenerování kódů vstupenek ještě před spuštěním předprodeje pro účely přístupových hesel
- použití Vašich předdefinovaných přístupových hesel a aplikování jako kódy vstupenek ještě před spuštěním předprodeje
- nová kategorie akce Online
Jak postupovat, pokud chcete spustit předprodej vstupenek na Vaše on-line vysílání?
- Založte si v systému novou akci.
- Jako místo konání akce zvolte z databáze on-line platforem, nebo vytvořte své vlastní.
- U kategorie akce nastavte "Online".
- Kompletně vytvořte Vaší akci, a odešlete jí na schválení.
- Před schválením akce se s Vámi telefonicky spojíme, abychom společně nastavili individuální komunikaci směrem k návštěvníkovi, případně nastavili přístupová hesla.
- Akci dáváme do prodeje a vše již funguje automaticky.
Jakou vysílací platformu pro svou on-line kulturní akci zvolíte je samozřejmě na Vás. Pro realizaci předprodeje vstupenek a zajištění toku potřebným informací to nemá vliv. Ať už využíváte YouTube, Vimeo, Streamio.cz, Zoom nebo jakoukoliv jinou vhodnou platformu, náš prodejní systém se tomu přizpůsobí.
Pokud chcete konzultovat jakoukoliv specifikaci, nebo se chystáte nasadit on-line akci do předprodeje a chybí Vám nějaká informace, kontaktujte nás na emailu poradatel@smsticket.cz.