Jak pracujeme s trendy v ticketingu

Víte, co teď v ticketingu frčí a kam se posouvá? Jste na to připraveni, abyste prodali co nejvíc vstupenek?

Tak tyhle otázky můžete klidně pustit z hlavy. Vše za vás řešíme sami a neustále.

Jsme v kontaktu se stovkami pořadatelů měsíčně, kteří neustále v praxi řeší, jak nejlépe zrealizovat akci. Sbíráme od nich návrhy na zlepšení, které společně se současnými trendy v ticketingu vyhodnocujeme a přidáváme do našich služeb - vylepšujeme stávající funkce a implementujeme nové.

V tomto článku vám představíme část našeho progresu. Chceme, abyste byli v obraze a lépe poznali, jak o ticketingu přemýšlíme a kam náš a váš smsticket směřujeme. Podíváme se blíže na tyto trendy, které už i teď pokrýváme mnoha službami a další plánujeme spustit v průběhu letošního roku:

1. Mobilní ticketing
2. Jednoduchý nákupní proces
3. Data z prodejů do rukou pořadatelů
4. Propagace akcí
5. Vztah pořadatel - návštěvník

Mobilní ticketing

Z mobilu si prohlíží internet už výrazně víc, než polovina uživatelů. Stejný trend platí i v oblasti nákupu vstupenek. Za rok bude, dle našich odhadů, dokonce až 80% nákupů realizováno z mobilu. Proto jsme celý veřejný web smsticketu včetně prodejního iframe na webu pořadatele přizpůsobili pro nákupy z mobilu. Návštěvník vidí vše hezky přehledně, nakliká si svoje vstupenky a jednoduše zaplatí. To samé platí také pro akce na místenkové sezení, naše seatingové mapy jsou plně responzivní.

Jednoduchý nákupní proces

Nákupní proces na smsticketu díky jeho přehlednosti a jednoduchosti zvládne i pětileté dítě. Opravdu, vyzkoušeli jsme to! Obzvláště pyšní jsme pak u akcí na místenkové sezení, kde jsou seating plány dělané přesně na míru daného sálu nebo místnosti, podle zaslaných plánů pořadatele. Ať má váš kulturní sál nebo klub jakékoli rozvržení, zákazník si jej bude moci představit rovnou od obrazovky svého telefonu (nebo počítače).

Naší obrovskou výhodou je strategické partnerství s platební bránou Pays, která se nám stará o platby Apple / Google Pay, kartou i převodem (stále oblíbenější QR platba), čili všechny nejžádanější platební metody. Díky Pays máme stoprocentní přehled a kontrolu u všech plateb. Kromě toho mohou u nás zákazníci zaplatit i PayPalem. Pro každého zákazníka zkrátka platba podle jeho gusta.

A navíc - platební brána Pays také aktivně propaguje všechny akce nasazené na smsticketu. Pays také automaticky informuje tisíce lidí každý den o kulturních akcích našich pořadatelů v mnoha regionech. Zde je například ukázka pro okolí Adršpachu.

Prodejní iframe

Data z prodejů do rukou pořadatelů

Data jsou cenná komodita, v dnešním online světě pak dokonce zřejmě vůbec nejcennější. Kdo je umí správně využít, je král. Z dat o návštěvnících, datech o nákupní cestě či datech o odbavování návštěvníků dokáže šikovný pořadatel zjistit spoustu zajímavostí a podle nich pak například poupravit kanál prodeje nebo přidat jednoho člověka na vstupu navíc, protože minule všichni lidé přišli najednou. A hlavně - může lépe cílit reklamu a oslovovat potenciální zákazníky. K tomu se ještě dostaneme dále v článku.

Všechna data, která v smsticketu máme, jako jedna z mála ticketingových společností poskytujeme pořadatelům. Připravujeme navíc ještě další integrace dat a statistik do pořadatelského rozhraní. To vše přináší větší informovanost, efektivitu a hospodárnost, a to je win-win pro nás i pro vás. Knowledge is power, říká se. Data is power, tvrdíme my.

Data z prodejů

Propagace akcí

Hlavní odpovědnost za úspěšnost akce je na pořadateli. Tak to prostě je. Pokud pořádáte akci, která je pro lidi nezajímavá, špatně odpracovaná a ještě hůř propagovaná, žádný zázrak vám nepomůže. Naštěstí se ale s námi můžete poradit a k tomu využít užitečné nástroje, které v smsticketu k propagaci nabízíme. Spoustu nástrojů máte k dispozici už v rámci naší provize a nestojí vás tedy vůbec nic navíc. Pro nejnáročnější pořadatele pak máme i několik příplatkových funkcí.

Co vám nabízíme v rámci naší provize:

  • propagaci na webu smsticket
  • profilovou stránku pořadatele se zpětnými odkazy
  • propagaci na všech našich partnerských webech
  • zvací příspěvky na vybrané akce na Facebooku a Instagramu smsticketu
  • (Již velmi brzy spustíme další, novou formu propagace vašich akcí!)

Co vám nabízíme za příplatek:

  • SMS a emailové kampaně
  • kampaně na sociálních sítích
  • sdílení Meta Pixelu pro remarketing
  • sdílení dat do Google Analytics

Vztah s návštěvníky / fanoušky

Jako dobrý pořadatel musíte být v kontaktu s návštěvníky svých akcí. Vzbuzujete tak důvěru a vytváříte dlouhodobý vztah, který je pro vaše stabilní fungování zásadní. Důvěra se těžko získává, ale lehce ztrácí a jako všude i zde platí, že poctivá práce je po zásluze odměněna. To není důležité jen u “nezávislých” pořadatelů, ale stejně tak i u kapel / interpretů, kteří své akce sami pořádají. Měli byste zajistit, aby se stálí zákazníci a fanoušci o vašich akcích dozvěděli jako první.

I tady vám smsticket pomůže. Využíváme to, na čem jsme naši službu před mnoha lety založili. Ano, SMS zprávy. I když mohou působit jako oldschoolový způsob komunikace, stále zůstávají jedním z nejefektivnějších, protože:

  • SMS si prostě přečte úplně každý!
  • do SMS lze poslat odkaz na web, slevový kód nebo důležité info majitelům vstupenek
  • přes SMS můžete návštěvníkům nabídnout něco navíc, extra služby nebo bonusy

Brzy vám prozradíme naše další plány. Náš dlouhodobý cíl je stále stejný - aby se český ticketingový trh posouval pořád dopředu a proces nákupu i prodeje vstupenek vždy zahrnoval nejmodernější trendy. A pro spokojenost pořadatelů i zákazníků děláme všechno!

Pokud máte jakékoliv dotazy a nebo doporučení, neváhejte se ozvat na poradatel@smsticket.cz. Nabízíme ultimátní řešení pro prodej vstupenek s perfektní zákaznickou péčí. Pojďte do toho s námi!