Chcete, aby byly vaše akce pořád lepší? Využívejte data od smsticketu!

Díky smsticketu můžete klidně jen prodávat vstupenky za velmi nízké náklady a nic dalšího neřešit. Pokud se ale chcete z každé vaší akce co nejvíc poučit - správně vyhodnotit všechny marketingové aktivity, dosah vaší akce, strukturu návštevníků nebo potenciál zájemců o vaši akci - musíte umět vyhodnocovat data. Prozradíme vám, jak na to!

Měli byste vědět, že smsticket vám jako pořadateli poskytuje podrobná data o návštěvnících vašich akcí. Bez dat se nemůžete zlepšovat a připravovat akce stále efektivněji. A my vám chceme umožnit se zlepšovat a dělat úspěšnější eventy, protože když se daří vám, tak se logicky daří i nám. V následujících třech odstavcích se dozvíte, s jakými daty můžete v smsticketu pracovat a jak je můžete využít, abyste byli stále lepšími pořadateli.

1. Detailní data o každém nákupu: budete vědět, kdo přijde na akci

Toto se může zdát trochu banální až samozřejmé, opak je ale pravdou. Ne všechny ticketingovky vám pro vaše potřeby naservírují kompletní (jmenný) seznam návštěvníků akce. My navíc přidáváme správu nákupu s možností editace kontaktů, znovu zaslání vstupenky nebo její zrušení. Do exportu kontaktů uvádíme informaci o tom, jestli návštěvník souhlasil se zasíláním obchodních sdělení. Určitě tušíte, že to poslední může hrát dost velkou roli při oslovování návštěvníků s vašimi dalšími akcemi. Více informací o těchto datech a jak je (v souladu s GDPR) využívat jsme pro vás dříve připravili v článku detailní informace o každém nákupu.
Návštěvníci

2. Data pro lepší kampaně: budete moci vytvářet adresné remarketingové kampaně na sociálních sítích

Sdílíme s vámi také data do facebookového reklamního účtu pomocí META Pixelu. Díky tomu můžete nastavit vaše remarketingové kampaně na konkrétní uživatele Facebooku a Instagramu a zaměřit se tak přímo na ty návštěvníky, kteří projevili zájem o vaši akci. Budete tak maximálně efektivní.

Nastavení Meta Pixel kódu vám umožní upravovat další důležité detaily. Můžete cílit reklamu například na uživatele, kteří si vaši akci pouze prohlédli, nebo na ty, kteří třeba začali s nákupem, ale nedokončili jej.

3. Data od Googlu: vše vám nasdílíme do vašeho Google Analytics účtu

Chcete vědět z jakých webových stránek přichází nejvíce platících návštěvníků, která kampaň zafungovala nebo odkud jsou (kde žijí) vaši zákazníci? U nás máte pod kontrolou úplně všechna data

Naším krédem je poskytovat vám, pořadatelům akcí, všechna dostupná data, protože právě vy jste strůjcem úspěchu akcí. Rádi vám samozřejmě pomůžeme i s propagací - máme svůj rozcestník, partnerské weby, sociální sítě, adresné kampaně.

Pokud vás téma propagace a výhody prodeje vstupenek u smsticketu více zajímá, doporučujeme tyto články:


O čtení máte vystaráno, ale kdybyste narazili na něco, co vám není jasné, a nebo chtěli zkonzultovat nějakou konkrétní situaci, neváhejte se ozvat na poradatel@smsticket.cz

fotografie použitá v hlavičce: © Josef ČECH - Bernardfest 2019