Pořadatel si na smsticketu může nyní u každé akce v prodeji nastavit její detailní typ, zaměření a žánry. Ptáte se, jestli je to vůbec k něčemu dobré a nebo budete muset naklikávat další údaje úplně zbytečně? Samozřejmě je to velmi užitečné, jinak bychom to nedělali. 🙂 Pojďme si říct, jak vám tato naše novinka pomůže.
Lepší cílení znamená lepší prodeje
Detailnější rozdělení akcí přináší praktické výhody především pro jejich zviditelnění a cílení. Váš zákazník získá mnohem lepší povědomí, o jakou akci se jedná. Z praxe dobře víme, že čím lepší mají potenciální návštěvníci informace o akci, tím raději na ně kupují vstupenky.
Další podstatnou výhodou je adresnější doporučení dalších akcí návštěvníkovi na webu. Systém přednostně nabízí relevantní akce s podobným obsahem, takže se neztratí v hromadě jiných a pro něj nezáživných událostí. Návštěvník se rovnou dostane k tomu, co jej zajímá. A pak logicky nakupuje víc, což určitě chcete.
Kdo se aspoň trošku vyzná v marketingu, určitě se mu už v hlavě rozsvěcuje malá žárovička: nemůžu tato data využít ještě lépe? Máte samozřejmě pravdu! Jako pořadatelé můžete na základě typu akce a minulých preferencí zákazníka mnohem lépe zacílit svou reklamu v remarketingových kampaních na sociálních sítích.
Jak to vypadá v praxi?
Na našem vstupenkovém portálu denně nabízíme spoustu druhů akcí a je velice vhodné, aby návštěvník při hledání akce a následně kupování vstupenek na ni měl jasnou představu o tom, jakou akci si zrovna prohlíží.
K tomu slouží tagy typ akce (viz níže) a zaměření akce neboli její téma: hudba, gastro, byznys, politika, sport a další. A protože nejvíce vstupenek prodáváme na hudební akce, přidali jsme ještě hudební žánry, kterých máme více než 100, a subžánry; těch u nás najdete dokonce přes 250. Existuje jich fakt hodně a my je nyní velmi přehledně pokrýváme - můžeme s hrdostí tvrdit, že jsme v tomto ohledu na českém trhu jediní.
Jestli jste se náhodou trochu vyděsili z těch velkých čísel, vůbec se nemusíte bát. Nikdo nebude zahlcen nekonečným seznamem typů, zaměření, žánrů a subžánrů. Náš systém každého pořadatele chytře a rychle navede k zadání vhodných parametrů.
Nejlépe si to ukážeme na příkladu: Řekněme, že děláte charitativní punkový koncert - Jako zaměření akce tedy navolíte charita a hudba, jako typ akce zadáte koncert. Poté se vám zobrazí hudební žánry, kde zadáte punk a následně už se vám ukážou jen relevantní subžánry punku (kterých je zhruba 10). A protože jako pořadatel víte, že vámi pozvaná kapela dělá něco na pomezí emo punku a hardcore punku, tak do systému naklikáte oboje. Návštěvník tak bude jasně vědět, o jakou akci se jedná, a my víme, že má zákazník rád, když ví, co kupuje a když to ví hned.
Jen pro zajímavost, aktuálně jsou u nás v prodeji všechny tyto typy akcí:
Festival | Kino / Projekce | Koncert | Konference / Kongres | Muzeum / Hrad / Prohlídka | Online | Ples / Gala večer | Přednáška | Představení | Přehlídka | Pobyt | Show / Vystoupení | Soutěž / Zápas / Závod | Taneční party | Výstava | Veletrh | Workshop / Lekce | Zábavní park |
V případě, že by vám bylo cokoli nejasné, máte další dotazy nebo se chcete podělit o nápady, jak bychom mohli dál vylepšit naše služby, ozvěte se nám na e-mail poradatel@smsticket.cz.