Užitečné funkce pro dobu po-covidovou

Ještě chvíli potrvá, než bude opět možné pořádat kulturní akce v běžném režimu. Je potřeba se připravit na celou řadu pravidel, které velice pravděpodobně budou během rozvolňování platit. Například omezená kapacita akce, dodržování seating rozestupů, bezkontaktní zakoupení i odbavení vstupenek a další.

V nejbližších měsících bude organizování akcí pro pořadatele ještě náročnější výzvou než kdy dřív.

Pořadatelé, kteří naši platformu využívají, mají rozdílné potřeby. Plánují širokou škálu akcí jako jsou koncerty a parties, divadla, kina, site specific eventy, semináře a další.


V tomto článku bychom rádi shrnuli stávající i zcela nové funkce naší platformy, které v době "po-covidové" usnadní práci, zvýší prodeje i zabezpečí akci.

Pokyny všem účastníkům před začátkem akce

Po každém nákupu návštěvník obdrží email se vstupenkou. Druhý připomínající email návštěvníkovi chodí ráno v den konání akce. Znění obou těchto emailů je editovatelné a tak je lze doplnit o potřebné pokyny a praktické informace.

pokyny_mail

Prodej vstupenek na přesný čas

Umožněte návštěvníkům přijít na akci ve vlnách. Prodávejte například 200 vstupenek pro časové rozmezí 15:00 až 16:00 a dalších 200 na následující hodinu. Nastavení časových vln je ve vaší režii. Můžete mít jiné nastavení pro všední dny a jiné nastavení na víkend. Toto řešení je vhodné pro všechny akce, které trvají delší časový úsek jako je například výstava, galerie, zoo a další expozice, nebo pro akce, které chtějí mít 100% kontrolu nad počtem návštěvníků v areálu v jednu chvíli.

Prodej vstupenek na sektory

Nastavte si do prodeje více druhů vstupenek v konkrétním množství, tedy například 1000 vstupenek Sektor 1, 1000 vstupenek Sektor 2, 200 vstupenek Sektor 2 VIP a podobně. Při odbavování vstupenek pak jednoduše budete návštěvníky směřovat do jejich sektorů, díky čemuž se Vám nemůže stát, že některý sektor překročí povolený limit.

Upravené seating plány

Pokud prodáváte vstupenky na Vaši akci na místenky, dost možná se vás bude týkat nařízení o dodržování rozestupů mezi jednotlivými sedadly. Do seatingového plánu máte přístup i v průběhu prodeje. Na jedno kliknutí jednoduše zablokujete vybraná místa na konkrétní akci, nebo na celou sezonu. Tím zajistíte povinné rozestupy a v případě potřeby si kdykoliv libovolná místa uvolníte zpět do prodeje.

seating_plan

Bezkontaktní pokladní systém

Prodávejte vstupenky přímo na akci bez nutnosti jejich tisku. Pokladna umí vstupenku poslat na email návštěvníka. Šetříte papír, k pokladně nemusíte kupovat žádný další hardware, vše běží v internetovém prohlížeči. Prodávat můžete i na louce z tabletu, stačí vám internetové připojení.

Bezkontaktní online nákup vstupenek těsně před i během akce

Dejte vaším návštěvníkům možnost zakoupit si bezkontaktně vstupenku z jejich mobilu i těsně před startem akce nebo dokonce i během trvání akce. Stačí na papír vytisknout QR kód směřující na nákup vstupenek, ten nalepit ke vstupu na akci a nastavit předprodej tak, aby běžel i během akce. QR kód je ke každé akci automaticky vygenerován v pořadatelském sytému.

Bezkontaktní odbavení návštěvníků

K odbavení vstupenek využijte naší aplikaci smsticket Brána, díky které během sekundy ověříte platnost vstupenky. Tato aplikace funguje na jakýchkoliv Android telefonech a stáhnete jí buď v pořadatelském systému, nebo na Google Play.

smsticket_brana

Kontaktování návštěvníků

Potřebujete návštěvníky oslovit před akcí nebo po proběhnutí akce? Veškeré kontakty máte online k dispozici. V případě zásadních informací posíláme v součinnosti s pořadatelem informační SMS, kterou si přečte každý návštěvník.

Pojištění storna vstupenek

Pro návštěvníky spouštíme možnost pojištění storna vstupenek. Pojištění se vztahuje na mimořádné události a to včetně událostí související s onemocněním koronavirem - karanténa nebo pozitivní test. Při pojistné události dochází ke stornu vstupenky. Pořadatel nepřichází o tržbu z prodeje vstupenky a návštěvník obdrží své peníze zpět.


Snažíme se, aby pořadatelé byli na dobu "po-covidovou" maximálně připraveni. Už netrpělivě všichni čekáme, kdy bude možné pořádat alespoň menší akce a hlavně za jakých podmínek. Snad se již brzy začne segment hromadných společenských akcí vracet do běžného fungování.

Pokud Vás zajímá cokoliv dalšího, chcete konzultovat další specifikaci, která v tomto článku není zmíněná nebo Vám zkrátka chybí jakákoliv informace, kontaktujte nás na emailu poradatel@smsticket.cz.