Další level podpory pořadatelů ze strany smsticketu!

V smsticketu se snažíme, abychom byli pro pořadatele akcí maximálně užiteční. Mnoho našich podpůrných služeb popsali již dříve mí kolegové na tomto blogu. Chceme, abychom nebyli vnímání pouze jako ten web a software, který „jen“ spolehlivě prodává vstupenky, ale chceme abychom maximálně pomohli s propagací všech akcí našich pořadatelů.

Daří se nám to čím dál lépe, protože se snažíme správně oslovovat potenciální návštěvníky na správných místech, spolupracujeme s mnoha lokálními affiliate partnery, kterých stále přibývá, a v poslední době také intenzivně a chytře inzerujeme. Možná si řeknete, co je to za řeči, že inzerovat přece umí každý a že je to přece jen otázka peněz. Pokusím se vysvětlit, jak přesně to děláme a jak budeme s inzercí pokračovat.

Akce, na které prodáváme vstupenky, musí být vidět!

Onehdy jsem s jedním pořadatelem mluvil a on mi říkal: “Jste poslední rok nějak hodně vidět“. Udělalo mi to radost a má odpověď byla jednoduchá: „Jasně, že jsme víc vidět! A to byl teprve začátek.“ Čím víc jsme vidět, tím více prodáme vstupenek pro naše pořadatele! A to je přesně to, co chceme.

Snahou smsticketu je efektivně komunikovat a chytře inzerovat. Jak konkrétně to máme vymyšlené? Není to žádné tajemství. Děláme to takto:

Chytrá komunikace smsticketu s návštěvníky

Minulý rok jste si možná všimli, že jsme u míst, kde se konají akce, přidali tlačítko „Oblíbit“ a informaci „Návštěvnost místa“. Toto jsou velmi důležité údaje, které tvoří sami návštěvníci akcí. Sami svobodně rozhodují o tom, zda si místo označí jako oblíbené a zda si přejí být informováni o nových akcích na tomto místě. Po určité době ladění této funkce přichází konečně její chvíle!

Oblíbená místa a návštěvnost

Chtěli jsme notifikační systém nejprve dobře připravit, aby vyhovoval pořadatelům i samotným návštěvníkům. Nechceme rozesílat nevyžádané zprávy, kterých nám chodí všem dost, ale chceme posílat užitečné informace výhradně těm lidem a fanouškům, kteří o tyto informace skutečně stojí. Brzy tedy zahájíme rozesílání pravidelných newsletterů lidem, kteří o ně mají zájem a zvýšíme tak dosah našich pořadatelů. Na to se moc těšíme.

Outdoorové kampaně smsticketu a jedna obchodní finta

Pár pořadatelů se mě ptalo, jak je možné, že vidí obrovské reklamní plochy s logem smsticket. Takovou reklamu za takové „prachy“ si přece může dovolit jen Týmobajl nebo Spořka :-). Odpověděl jsem po pravdě:

Spojili jsme síly s komerčními subjekty (banka, platební brána, softwarová firma), které chtějí podporovat kulturu v regionech a pronajali jsme velké reklamní plochy, které nelze přehlédnout. Společně s významnou brněnskou agenturou WEREK MEDIA, se kterou nás již spojovala dlouholetá spolupráce jsme se propojili a dokázali jsme tak získat do dlouhodobých pronájmů (na mnoho let) významné reklamní plochy. Výsledkem tohoto propojení je bezkonkurenčně nízká cena outdoorových reklam pro pořadatele, kteří využívají smsticket.

Outdoorové kampaně smsticket

Jednoduše řečeno. Na místech, kde “korporáty“ inzerují za obrovské sumy, jsme schopni my a naši pořadatelé inzerovat kulturní akce za polovic! Již brzy se v administračním rozhraní smsticketu (v záložce promování) objeví možnost aktivace outdoorové kampaně za perfektní ceny. Zaregistrujte se u nás jako pořadatel, ať tuto příležitost nepropásnete.

Podpora významné banky, platební brány a některých krajů v ČR

Díky dlouholeté spolupráci spolumajitelů smsticketu s významnými firmami v ČR jsme se stali součástí projektu „Chytrá platební brána“ pro města a obce. Tento projekt je teprve v začátcích a jeho síla se projeví až za několik let, ale v principu jde o digitalizaci státní správy, na které aktivně pracuje Česká spořitelna a platební brána Pays.

Pokud bych princip projektu maximálně zjednodušil a měl stručně vysvětlit, „co z toho mají pořadatelé akcí“, tak bych to vysvětlil jednoduše tato:

Prodej vstupenek s minimálními náklady!

Brzy se v českých městech a obcích začnou objevovat nové služby, využívající moderní technologie plateb za municipální služby, parkovné a kulturní akce. Smsticket je již od počátku nedílnou součástí tohoto řešení, které přináší pořadatelům akcí vstupenkový systém, který je levný (bez fixních nákladů a drahého software), maximálně spolehlivý (díky cloudovému řešení) a technologicky vyspělý (veškeré moderní technologie a mobilní platby).

Vstupenkové systémy pro města a obce

Díky tomu již nebudou muset pořadatelé akcí (soukromé subjekty, města i obce) řešit prodej vstupenek složitě a draze a mohou se tak plně soustředit na organizaci akcí samotných.

Chceme být mnohem lepší než konkurence

Smsticket jde jinou cestou, než běžní prodejci vstupenek. Podpora pořadatelů obvykle jinde spočívá jen v tom, že je kulturní akce uveřejněna někde hluboko na webu prodejce vstupenek. My si ale myslíme, že to nestačí a pomáháme pořadatelům, jak nejlépe umíme.

Ukazuje se, že čím déle s námi pořadatel spolupracuje, tím větší výhody mu z toho plynou. Trvale totiž roste oblíbenost místa s jeho akcemi, zvětšuje se databáze návštěvníků, kteří dali svolení se zasíláním informací o akcích mailem nebo SMSkami, trvale se zvedá pozice veřejného profilu pořadatele na smsticketu ve vyhledávačích a díky tomu trvale rostou počty prodaných vstupenek.

Zkuste prodávat své vstupenky s námi a poznáte rozdíl v ceně (jsme levnější), kvalitě služby (jsme technologicky vyspělejší), možnostech cenotvorby, kvalitě naší podpory a síle naší propagace vašich akcí díky naší snaze a práci, kterou děláme v smsticketu s láskou.

Mohly by vás zajímat i tyto články: