Bezplatné nástroje na propagaci vašich akcí

Absolvovali jste úspěšně 4 rychlé kroky k zahájení prodeje vstupenek na smsticketu? Pak se můžete pustit do propagace. V tomto článku se budeme zabývat bezplatnými marketingovými nástroji, které má smsticket k dispozici pro pořadatele. Seznamte se s hlavními nástroji pro propagaci, které najdete u každé akce v prodeji:

Nástroje na propagaci akce od smsticketu

Všechny dostupné nástroje na marketing a propagaci si můžete prohlédnout přímo v administračním rozhraní smsticketu. Stačí se přihlásit, rozkliknout vybranou akci a vybrat záložku “Promování”, kde se zobrazí hned několik možností. Přímo kampaně (SMS, e-mail a Facebook) jsou pak dostupné za poplatek dle domluvy s týmem smsticketu a budeme jim věnovat článek zvlášť.

QR kód – na plakát nebo pozvánku

Jedná se o praktický, bezplatný a univerzální nástroj, díky němuž můžete jednoduše vložit QR kód prakticky na jakékoliv místo – na webovou stránku, plakát nebo tištěnou pozvánku. QR kód je i skvělou náhradou za napsaný odkaz, protože místo ručního přepisování z tištěného dokumentu si jej mohou zákazníci snadno oskenovat svým telefonem a tím automaticky otevřít webovou stránku akce, kde mohou dokončit nákup vstupenek. Kromě běžných tištěných plakátů a pozvánek lze QR kód například využít i do příspěvků na sociální sítě nebo na reklamní bannery.

Prodejní odkaz – tlačítko pro rychlý nákup

Prodejní odkaz je krátký HTML kód, který se vložením na stránku promění v modré tlačítko s nápisem „koupit vstupenku“. Skvěle se hodí například na vaše webové stránky nebo tzv. Landing page pořádané akce. Modré tlačítko zde poslouží jako tzv. CTA (call-to-action). CTA je zkratka, která znamená „výzva k akci“, což je v tomto případě nákup vstupenky. Modré tlačítko si můžete vygenerovat ve dvou velikostech: 210 x 48 px nebo 96 x 33 px.

Prodejní box – seznam akcí

Pokud pořádáte hned několik akcí, které byste rádi rychle propagovali přímo na vašem webu, pak patrně oceníte tento „magický“ box. Jednoduše zkopírujte HTML kód a vložte jej na vybranou webovou stránku. Na takové stránce se pak zobrazí seznam všech vašich akcí v předprodeji. Díky prodejnímu boxu si můžete například naplánovat prodej vstupenek na celou sezónu, který se na webu bude ukazovat, a který můžete následně jednoduše propagovat. Prodejní box tedy slouží k zobrazení a prodeji všech vašich akcí, které jsou aktuálně v předprodeji.

Prodejní iframe – nákup vstupenky přímo na vašem webu

Díky smsticketu nemusíte složitě instalovat software nebo doplňky, abyste mohli začít prodávat. Stačí opět jednoduše zkopírovat HTML kód a vložit jej na vaši webovou stránku, kterou si například vyhradíte k prodeji vstupenek vybrané akce. Zákazník tak bude moci dokončit nákup vstupenky přímo na vaší webové stránce, aniž by byl přesměrovaný na web smsticketu. Nemusíte nic složitě instalovat a ani nákup místenky nebo celoročního vstupné není problém. Tento iframe je samozřejmě plně responzivní (funguje i na tabletech a mobilech) a po ukončení prodeje jej můžete jednoduše z webu smazat.

Propojení s událostí na Facebooku

Svou akci v prodeji můžete jedním kliknutím propojit i s vaší Facebookovou událostí. Díky tomu budete moci přímo z události odkazovat na nákup vstupenky a zároveň z akce na stránce smsticketu budete moci návštěvníky nasměrovat i na Facebook.

Jednoduchý export kontaktů

V rozhraní smsticketu si můžete velice jednoduše exportovat kontakty všech, co zakoupili vstupenku na vybranou akci. Přímo v exportu pak vidíte, jakou vstupenku si zákazník zakoupil a zda poskytl souhlas se zasíláním dalších obchodních sdělení. Kontakt tak můžete v budoucnu využít pro newsletter nebo pozvánku na další podobné akce. Můžete také uspořádat soutěž. Pro reklamní aktivity však spíše doporučujeme SMS marketing, který je momentálně na vzestupu a těší se velké oblibě.

Shrnutí

Jak sami můžete vidět, pokud máte vlastní webové stránky nebo i sociální sítě, s pomocí našich bezplatných nástrojů velmi jednoduše podpoříte prodej a propagaci vstupenek. Stačí umístit prodejní tlačítka na vaše stránky nebo i stránky partnerů. K dispozici máte i prodejní box, který zobrazuje seznam akcí v předprodeji nebo tzv. iframe, který umožní nákup vstupenky přímo na vaší stránce a je plně responzivní. Také si můžete jednoduše vygenerovat QR kód akce, který lze vložit prakticky kamkoliv nebo propojit svou akci s událostí na Facebooku jedním kliknutím.


Hledáte kvalitní a dostupný nástroj na prodej a propagaci vstupenek? Napište nám, rádi vám se zahájením předprodeje pomůžeme. Zastihnete nás na poradatel@smsticket.cz.