Checklist pro uspořádání akce: Na co nezapomenout! – 2. část
V první části tohoto dvoudílného blogu jsme se věnovali přípravám a krokům, které jsou stěžejní před začátkem akce. Pokud jste první článek nečetli, doporučujeme začít čtení »
V první části tohoto dvoudílného blogu jsme se věnovali přípravám a krokům, které jsou stěžejní před začátkem akce. Pokud jste první článek nečetli, doporučujeme začít čtení »
Letos jsme spustili zásadní funkci, která pořadatelům přináší klíčové informace o lidech, kteří navštěvují stránky akce a nakupují vstupenky. AXIMA Analytics vám na jednom místě ukáže, »
Hledáte dárek, který potěší, nebude končit v šuplíku a opravdu udělá radost? Ať už se blíží Vánoce, narozeniny, výročí nebo jen chcete někomu zpříjemnit den, zážitky »
Pořadatelé, podobně jako obchodníci, neustále hledají nové způsoby, jak zaujmout kreativnějšími reklamními formáty, novými marketingovými kanály, přesnějším cílením... Jenže akce nejsou e-shop. Neprodává se tu zboží, »
O funkci slevové kódy, která je v pořadatelském rozhraní pro každého pořadatele volně k dispozici, jsme již psali v článku, kde jsme tuto funkci představili a »
Máte spuštěnou kampaň, sdílíte příspěvky a posíláte newslettery, ale nevíte, co z toho doopravdy funguje? Nemusíte složitě zkoumat data v Google Analytics, protože v rozhraní smsticketu »
Dali jsme dohromady checklist, který může pomoci začínajícím pořadatelům zorganizovat úspěšnou akci pro veřejnost. Všechny uvedené body vnímáme jako důležité při přípravě akce, jejím průběhu a »
Začátkem října proběhl čtvrtý ročník brněnského klubového festivalu Batch a s ním už popáté také hudební konference ReConnect. Zatímco ReConnect propojil hudební manažery, promotéry, umělce i »
Plánujete akci a řešíte, jak by měly vypadat vaše vstupenky a jak je nejlépe vytisknout? Možností je hned několik. Od jednoduchého domácího tisku až po profesionální »
Sportovní kluby řeší spoustu věcí: tréninky, zápasy, turnaje, setkání s fanoušky, gala večery, členskou základnu, partnery i finance. Často přitom nemají velký tým lidí, který by »
Spolupracujeme s úspěšnými pořadateli nejrůznějších akcí, od malých komunitních projektů až po větší kulturní či sportovní události. Inspiruje nás sledovat, jak pořadatelé smsticket využívají, protože právě »
Někteří pořadatelé využívají smsticket naplno, někteří zatím ještě ne. Možná je to tím, že jsme některé vychytávky systému ještě nevysvětlili detailně. Tento článek by to mohl »
Rozhledny jsou u nás oblíbeným výletním cílem. A není jich zde málo - v současnosti se na našem území nachází asi 350 rozhleden. Stavět se začaly »
V smsticketu věříme, že klíčem k úspěšné akci není jen samotný prodej vstupenek, ale schopnost pracovat s publikem. Pořadatelům proto nabízíme nástroje, které jim umožní své »
Město Olomouc je destinace, která je tvořena bohatou historií, malebnými uličkami a kulturními poklady. Pyšní se jedním z nejkrásnějších náměstí v Česku. Na Horním náměstím najdete »
Hledáte software na prodej vstupenek? Ve skutečnosti ho už nepotřebujete. Dnešní řešení fungují přímo v internetovém prohlížeči. Bez instalace i bez starostí. Ještě před několika lety »
Díky součinnosti památkářů, architektů a osvícených politiků a magistrátních úředníků má Žlutý kopec v Brně novou atrakci - monumentální a magické prostory bývalých vodojemů. Pojďme si »
Znáte ten pocit, když se těšíte na koncert, divadlo nebo festival a pak přijde zpráva, že je akce zrušena? Nejenže to zamrzí, ale často začíná i »
Letos sedmdesátiletý Ludovico Einaudi je jedním z nejúspěšnějších skladatelů dneška. Jeho hudba se pohybuje na pomezí vážné a populární hudby; většinou je stylově řazena jako neo-classical »
Do roku 2024 bylo digitální odbavování smsticket vstupenek možné pouze na mobilních zařízeních s operačním systémem Android. Odbavovací aplikace smsticket Brána už ale funguje i na »