6 důvodů, proč jsou při prodeji vstupenek marketingové SMS lepší než e-maily
Žijeme v digitálním věku. Mnoho našich denních úkonů se odehrává prostřednictvím našeho chytrého telefonu, ať už jde o sociální sítě, e-maily, denní plánování nebo internet obecně. Díky mobilu nebo tabletu už nemusíme chodit do banky, obchodu, na úřady nebo jiná místa.
Když se řekne mobilní marketing, hodně lidí si vybaví sponzorované příspěvky na sociálních sítích, placené pozice ve vyhledávačích jako je Google a Seznam, placenou reklamu v aplikacích a hrách. Firmy mají v dnešní době k dispozici mnoho nástrojů, jak se dostat ke svému potenciálnímu zákazníkovi. Patří mezi ně i SMS marketing, který je díky online nakupování v telefonu dlouhodobě na vzestupu.
Proč by měl být SMS marketing součástí Vašeho marketingového rozpočtu:
S pomocí SMS si dnes může člověk vyzvednout zásilku, otevřít dokumenty, koupit jízdenku na MHD, přispět na charitu, získat slevový kód, přihlásit se do vybrané aplikace nebo se prokázat kódem při vstupu na akci. SMS poskytuje přímé spojení se zákazníky a díky tomu lze jednoduše odběratele zaujmout. Věděli jste, že pravděpodobnost, že zákazník bude reagovat na SMS zprávu je až 4.5 x vyšší než u marketingového emailu?
Chytré telefony jsou skvělý způsob nejen jak zaujmout, ale také udržovat vztah se zákazníky. Dobře cílená mobilní reklama by měla být součástí každého marketingového rozpočtu, protože zákazníky je potřeba oslovit tam, kde jsou – v jejich telefonech. Tuto možnost nabízí i smsticket díky svým SMS kampaním Ve velké části případů se v případě SMS kampaní jedná například o text s odkazem na akci. Za pomocí krátké textové zprávy můžete své zákazníky informovat o nové akci, nadcházejícím prodeji nebo můžete zaslat upozornění na důležité změny.
SMS marketing patří mezi stále oblíbenější strategie mobilního marketingu. Zde jsou hlavní důvody, proč tomu tak je:
1. Přímé a rychlé oslovení zákazníků
Většina lidí má svůj telefon neustále na dosah ruky. SMS marketing je nejrychlejší způsob, jak je oslovit přímo. Díky tomu lze oslovit i větší množství zákazníků najednou.
2. Zákazníci prohlíží textové zprávy okamžitě
SMS je nejen nejrychlejší způsob, jak oslovit konkrétní zákazníky, ale také nabízí příležitost, aby reálně přečetli vaše sdělení. Podle údajů z Business 2 Community otevření textové zprávy trvá zákazníkům v průměru 90 sekund – méně než dvě minuty.
3. Vyšší míra otevření než u e-mailu
Email marketing nebo SMS marketing? Pro mnoho firem je e-mailový marketing cílem mobilního marketingu. Přitom marketingová data ukazují vyšší míru otevření textových zpráv ve srovnání s e-maily – 99 % oproti 28–33 %.
4. Textové zprávy mají vyšší odezvu než e-maily
Stejná marketingová data z Business 2 Community uvádějí, že průměrná míra odezvy na textové zprávy je zhruba 45 %. Průměrná míra odpovědí na e-mail je pouze 6 %. Vyšší míra odezvy nabízí mnohem větší příležitosti proměnit reakce zákazníků v úspěšný prodej.
5. Nové příležitostí pro zapojení zákazníků
SMS marketing umožňuje pořadatelům zasílat nejen informace ohledně aktuální nabídky akcí, ale pořadatelé mohou touto cestou zapojit zákazníky také do soutěže, zaslat slevový kód atd. Prostřednictvím smsticketu můžete také informovat své zákazníky o plánované akci nebo jim nadcházející akci připomenout.
6. Pomáhá udržovat zákazníky
SMS marketing není jen o prodeji zákazníkovi; může také pomoci zákazníka udržet. Prostřednictvím SMS zpráv lze například zaslat žádost o zpětnou vazbou, která souvisí s jejich minulou zkušeností s vámi.
Jaké SMS kampaně můžete prostřednictvím smsticketu využít
Platforma smsticket nabízí hned tři různé způsoby využití SMS pro pořadatele:
Reklamní SMS – díky reklamní SMS můžete oslovit návštěvníky a potenciální zájemce o akci. Podmínkou, aby mohl pořadatel takovou SMS rozeslat je, že se musí jednat o účastníka některé z minulých akcí pořadatele.
Informační SMS – jedná se o možnost rychlého rozesílání hromadných zpráv zákazníkům s informacemi o akci. Jedná se tedy o zákazníky, kteří si již zakoupili vstupenku na vybranou akci a vy je například chcete informovat o nějaké zajímavosti týkající se akce (například soutěž nebo nové informace k akci samotné). S pomocí SMS můžete také sbírat zpětnou vazbu od zákazníků.
SMS vstupenka na míru
Další zajímavou funkcí je, že pokud si zákazník koupí vstupenku do mobilu včetně SMS vstupenky, pak si může pořadatel v rozhraní nastavit textový obsah takové vstupenky. To znamená, že si upraví text SMS podle své potřeby. Tento text může být individuální podle typu zakoupené vstupenky. Pokud například zákazník koupí VIP vstupenku, může pořadatel v SMS odkazovat na webovou stránku, kde si například VIP host může vybrat dárek atd. Tyto SMS vstupenky tak mohou mít širší marketingové využití.
Hledáte vstupenkový portál s možností prodeje pomocí SMS? Napište nám, rádi vám s nastavením prodeje pomůžeme. Zastihnete nás na této emailové adrese: poradatel@smsticket.cz.