Méně známé funkce smsticketu, které vám usnadní prodej vstupenek

Někteří pořadatelé využívají smsticket naplno, někteří zatím ještě ne. Možná je to tím, že jsme některé vychytávky systému ještě nevysvětlili detailně. Tento článek by to mohl napravit a tak vám představím několik vlastností smsticketu, které vám pomohou prodávat vstupenky i doplňkový sortiment úspěšněji a zároveň vám ušetří práci při nasazování akcí

1. Předprodej vstupenek pravidelných akcí na jedno kliknutí

U pravidelných akcí nebo u podobných akcí, které pořádáte vícekrát, lze využít funkce „Zkopírovat akci do nové“. Funkce je velmi jednoduchá a ušetří vám hodně času. U libovolné akce (i skončené) jednoduše kliknete na ikonu „+“ vpravo v administraci a vznikne akce nová, kterou pouze upravíte a nasadíte do prodeje:

Nový předprodej je pak otázkou minuty. Samozřejmě musíte pohlídat, abyste omylem nenechali v popisu starší, neaktuální informace a změnili datum konání akce.

Více informací:

2. Pokračujte v prodeji vstupenek i po začátku akce

Na první pohled to může vypadat nelogicky, ale když necháte předprodej vstupenek běžet i během akce, ušetříte si spoustu práce. Návštěvníci si totiž mohou koupit vstupenku kdykoliv. Cestou na akci, u vstupu nebo i v průběhu festivalu.

Mnoho z nich, kteří dorazí až po začátku, dává přednost jednoduchému nákupu přes mobil a platbě pomocí Apple/Google Pay. Tuto možnost využívají raději než hotovost nebo platební kartu na místě.

Pro vás to znamená méně front u pokladny a rychlejší odbavení. Nemusíte se bát, že byste pozdní nákupy nezvládli odbavit. Vstupenka se do aplikace smsticket Brána propíše během několika vteřin a návštěvník může okamžitě projít.

Více informací:

3. Tombola na akci

Tuto možnost využívají zejména pořadatele plesů a nemohou si ji vynachválit. Jednoduše nasadíte vstupenku typu „10 lístků do tomboly“ třeba za 100 Kč a předprodej necháte běžet po celou dobu akce až do vyhlášení.

Všichni, kdo si lístky do tomboly zakoupí, dostanou jedinečné kódy ve formě jednoduchých a zabezpečených vstupenek. Prodané lístky si před losováním vyexportujete do Excelu a můžete z nich losovat výherce.

Více informací:

4. Nasazujte předprodej na oblíbených místech včas

Desetitisíce návštěvníků má na smsticketu svůj profil a sledují svá oblíbená místa, která si mohou dle svého uvážení přidat. Využijte toho. Nasadíte-li akci na místě, které má v oblíbených pět tisíc lidí, pak se o vaší akci všichni velmi jednoduše dozví! Vaše akce se návštěvníkům objeví v seznamu doporučených akcí na oblíbeném místě. Byla by škoda toho nevyužít.

5. Jednoduchý doplňkový prodej merche

K dispozici máte dva způsoby, jak můžete prodávat merch k akci:

Merch jako součást vstupenky

Přidejte cenovou úroveň nebo typ vstupenky, který bude obsahovat merch. Návštěvník se touto vstupenkou prokáže a merch si jednoduše vyzvedne.

Samostatný prodej online

Další možností je využít systém Zakaznik.cz, kde můžete snadno nasadit několik předmětů k prodeji. Fanoušci si je mohou koupit kdykoliv, ať už před koncertem, po něm nebo přímo během akce, a to jednoduše z mobilu. Po zaplacení vám ihned přijde potvrzení e-mailem a merch můžete vydat. Tento systém sami používáme i pro prodej našich dárkových poukazů na adrese https://smsticket.zakaznik.cz/

6. Provizi smsticketu můžete snížit pod 5 %

Připadá vám to nesmyslné a nechápete, proč bychom si naši provizi ještě snižovali? Nám to naopak připadá logické a férové.

Smsticket má dlouhodobě úspěšný program pro affiliate partnery, kteří nám pomáhají prodávat vstupenky a za to získávají část naší provize. Affiliate partnerem se může stát každý, kdo vlastní web nebo spravuje profil či stránku na sociálních sítích se zajímavou návštěvností.

Jste-li pořadatelem, můžete být zároveň i affiliate partnerem. Za prodej vstupenek na webu získáte část provize zpět a tím se vám celkový náklad sníží.

Prodej svých vstupenek můžete tímto způsobem aktivovat i na dalších webech, se kterými máte dobré vztahy. Například na stránkách obce, města nebo lokálního kulturního portálu. Na tyto stránky si můžete nechat vložit prodejní box nebo odkaz na vstupenky s vaším affiliate identifikátorem.

Více informací:

7. Platební terminál pro pořadatele pravidelných akcí

Pořadatelům pravidelných akcí dokážeme zajistit spolehlivý platební terminál za velmi výhodných podmínek. Terminál můžete využít nejen při platbě vstupného na místě, ale i pro prodej zboží, merche nebo občerstvení.

Stačí nám napsat na poradatel@smsticket.cz a terminál vám pošleme.

8. Získejte doplňující údaje o účastnících už při nákupu

Standardně při nákupu vstupenky pořadatel získává základní údaje jako jméno, příjmení, e-mail a počet zakoupených vstupenek. Díky této funkci můžete prodejní formulář rozšířit o další pole podle potřeb konkrétní akce.

Návštěvníci tak mohou už během nákupu vyplnit doplňující údaje požadované pořadatelem. U firemních a vzdělávacích akcí to může být například název firmy, pracovní pozice, fakturační údaje nebo preferovaný typ jídla. U sportovních akcí pak například odhadovaný čas běhu nebo zvolená délka trasy.

Tato funkce je k dispozici na vyžádání. Stačí napsat na poradatel@smsticket.cz a připravíme registrační formulář podle vašich požadavků.

Samozřejmostí je také vystavení daňových dokladů a možnost exportu všech vyplněných údajů pro další zpracování pořadatelem.

9. Možnost prodeje vstupenek na akce, kde cena nehraje hlavní roli

Mnoho pořadatelů již pochopilo, že smyslem předprodeje nemusí být samotná tržba za vstupenky. Stejně důležitá je také:

  • jednoduchá evidence a odbavení návštěvníků,
  • získání kontaktů,
  • možnost znovu jednoduše oslovit návštěvníky e-mailem nebo SMS,
  • jasná představa o počtu lidí, kteří na akci dorazí.

Všechny tyto informace jsou velmi důležité pro dobrou organizaci a přípravu akce, správné nastavení kapacity (toalet, stánků s občerstvením atd.).

Více informací:

10. Lokální kulturní rozcestník

„Obce, městyse nebo městské části většího města mohou smsticket jednoduše využít jako svůj kulturní rozcestník. Po nasazení všech kulturních akcí do předprodeje na smsticketu je možné v administraci vygenerovat tzv. „Prodejní box“. Jedná se o dynamickou stránku, která se sama aktualizuje a stále obsahuje všechny vaše budoucí akce. Stránka se dá formou „iframe“ vložit na web vaší obce nebo městské části a už nikdy nemusíte manuálně svou stránku editovat.

Stránka zůstane aktuální a bude obsahovat všechny následující akce a také vaše akce, které pořádáte zdarma bez vstupného.

Více informací:

11. Budování komunity fanoušků

Vstupenkový portál již provozujeme mnoho let a vidíme, jak úspěšní jsou pořadatelé, kteří nás používají pravidelně. Jsme ticketingovka, která pořadatelům nic netají a poskytuje všechny informace, které máme k dispozici a návštěvníci dali souhlas k jejich sdílení. Kromě toho máte možnost oslovit i širší skupinu lidí prostřednictvím našeho cíleného e-mailingu.

Jasně se ukazuje, že databáze „skalních“ fanoušků a pravidelných návštěvníků je pro pořadatele tím nejcennějším, co mu společně s úspěšným prodejem vstupenek přinášíme. To se nám opakovaně potvrzuje i díky úspěšným reklamním i informačním SMS kampaním, které mají pořadatelé k dispozici výhradně u nás.

Více informací:

Využijte smsticket naplno

Možná už některé z těchto funkcí znáte a využíváte, možná pro vás byly nové. Každopádně platí, že čím více nástrojů smsticketu zapojíte, tím jednodušší bude prodej vstupenek a organizace vaší akce. A navíc získáte výhody, které jinde nedostanete, od nejnižších poplatků na trhu až po nástroje na budování komunity fanoušků.


Chcete začít prodávat chytřeji a s menší námahou? Napište nám na poradatel@smsticket.cz nebo rovnou vyzkoušejte smsticket pro pořadatele