Chcete nasadit do prodeje nějakou akci a zároveň vás tlačí čas? Smsticket je přesně vytvořený pro tyto situace. Vytvořit a nasadit akci můžete ještě ten samý den. Pokud zatím nemáte kompletní informace, ničemu to nevadí, protože informace o akci můžete v průběhu předprodeje upravovat a doplňovat dle svého vlastního uvážení. Zároveň už umožníte lidem koupi vstupenek. Od zahájení prodeje vstupenek vás dělí 4 jednoduché kroky:
Krok 1: Registrace
Registraci provedete na této stránce, je to rychlý a jednoduchý proces. Na úvod je třeba vyplnit formulář s detaily o vás jako pořadateli. Následně obratem získáte přístup do rozhraní smsticket, kde můžete snadno spravovat své akce. Spolu s registrací dorazí automaticky emailem smlouva, kterou je potřeba vyplnit a zaslat zpět. Vstupenky můžete prodávat okamžitě, ale bez řádně vyplněné a podepsané smlouvy nebude možné vyplatit příjem z akce.
Krok 2: Vytvoření akce v smsticketu
Jakmile dokončíte registraci, dalším krokem bude tvorba akce. Pro vytvoření akce budete muset nejprve nastavit, zda se jedná o běžnou akci nebo předplatné na sezónu. Můžete si také vybrat i měnu, ve které chcete prodávat – buď CZK nebo EUR. Pro úspěšné nasazení akce do prodeje je dále potřeba nastavit tyto položky:
- název akce
- místo akce
- datum konání – můžete nastavit i jako vícedenní akci
- plakát akce – nahrajete ve formátu A4, bude se zobrazovat v záhlaví stránky
- žánr
- cena
Jakmile bude zahájen předprodej, první tři zvýrazněné položky (název akce, místo akce a datum konání) nebude možné editovat.
Výběr žánru akce
Smsticket nabízí širokou škálu typů a zaměření akcí. Pokud by se však náhodou stalo, že byste nemohli nikde najít odpovídající kategorii, stačí se ozvat týmu na poradatel@smsticket.cz a rádi s nastavením pomohou. Doporučujeme tuto kategorii nastavit, protože jste díky ní lépe na stránce dohledatelní a zároveň to může pomoci s kategorizací na partnerských stránkách.
Krok 3: Cenotvorba vstupenek
Cenotvorba u smsticketu nabízí mnoho možností. Vstupenky můžete prodávat podle vlastních kategorií v různých cenových relacích i prodejních vlnách. Prostřednictvím smsticketu také můžete prodávat nejen vstupenky samotné, ale spolu s vlastním merchem – můžete například nabízet vstupenky s tričkem, které lze kategorizovat dle pohlaví a velikosti. Produktům se meze nekladou. Návštěvníci si pak mohou produkt na akci rovnou vyzvednout.
Kategorie vstupenek
Při nastavování ceny vstupenky vždy zadáváte:
- název vstupenky
- počet vstupenek
- cena – můžete vložit neomezený počet cenových úrovní.
U každé kategorie vstupenky dále můžete individuálně nastavit:
- Prodejní kanál – možnost nabízet vstupenky pouze v síti smsticket nebo i na vaší pokladně.
- Dobu prodeje – nastavení libovolného rozmezí pro dobu prodeje vstupenky.
- Viditelnost vstupenky – zda má být vstupenka viditelná pouze v době prodeje nebo po celou dobu.
Velkou výhodou je, že při zadávání ceny vidíte u každé vstupenky váš čistý příjem po odpočtu DPH a provize. Jakmile dokončíte cenotvorbu vstupenek a dáte možnost „Pokračovat“, systém automaticky nabídne možnost nastavení postupného zdražování. Tuto možnost lze jednoduše odmítnout volbou kolonky „bez zdražování“, nebo si můžete naopak jednoduše nastavit zdražování podle kusů vstupenek nebo zdražování v čase.
Možnosti platby za vstupenky
U smsticketu si můžete zaškrtnout, jak chcete, aby lidé za vstupenky platili. K dispozici jsou následující možnosti:
- Apple Pay a Google Pay,
- platební karta,
- převod a QR platba,
- PayPal,
- prodejní místa (smsticket má k dispozici síť partnerských prodejních míst.
TEXT SMS VSTUPENKY
Nastavit si můžete také text SMS vstupenky nebo potvrzovací email. Návštěvníci si mohou SMS vstupenku připlatit k běžné vstupence zaslané emailem.
Krok 4: Schválení akce
Jakmile máte vyplněny veškeré povinné údaje, můžete odeslat akci ke schválení. Tlačítko je snadno viditelné přímo v rozhraní (v pravém horním rohu). Při prvním schvalováním budete telefonicky kontaktování týmem smsticket, aby podpora mohla ověřit správnost veškerých údajů, detaily ohledně smlouvy a nabídnout případně další asistenci týkající se nasazení i prodeje a propagace. V pracovních dnech v běžné pracovní době je proces schvalování ze strany smsticketu otázkou několika minut.
Mezikrok: Vložení nepovinných údajů
Pořadatelům doporučujeme, aby vkládali i nepovinné údaje, protože čím více informací poskytují, tím lépe. Tyto nepovinné údaje lze doplnit nebo upravit kdykoliv během předprodeje:
Popis akce
Zde by měly být ty nejdůležitější informace týkající se akce. Do popisu akce jednoduše vložíte veškeré zajímavé a důležité informace o akci, které by mohly případně návštěvníka namotivovat i k nákupu vstupenky.
Související fotky a videa
V případě, že máte k dispozici další fotografie nebo videa, můžete je jednoduše k akci nahrát.
Další informace
Zde můžete vložit další informace – například program akce, detail k zahájení, ukončení, informace o zázemí akce, podmínky účasti, detailní harmonogram / program atd.
Závěr
Jak sami vidíte, nasadit vstupenky do prodeje s portálem smsticket není nic těžkého. Naopak, je to velice jednoduché a rychlé. Se smsticketem máte v rukou skvělý nástroj, díky kterému můžete rychle začít prodávat a zároveň jednoduše propagovat. O tom, jak dobře a jednoduše funguje propagace v praxi se dozvíte v dalším článku. Tým smsticketu si navíc zakládá na dobrých vztazích s pořadateli a jsou si dobře vědomi, že rychlost a flexibilita je v oblasti prodeje vstupenek klíčová. V cestě za úspěšným prodejem vstupenek vám tak už nic nestojí.
Hledáte řešení, s pomocí kterého můžete začít prodávat vstupenky na Vaši akci ještě dnes? Napište nám, rádi vám s nastavením prodeje pomůžeme. Zastihnete nás na poradatel@smsticket.cz.