Vyprodaný klub SONO a napojené API

Znáte jednu z nejhranějších on-line her všech dob League of Legends? Živě interpretovaná hudba z této hry za doprovodu nevídaného marketingu vyprodala brněnský klub SONO.

Kromě zcela unikátního konceptu se za úspěch této akce zasloužil hlavně samotný organizátor – známý streamer počítačových her Petr "Xnapy" Jirák a jeho produkční tým. Těm se během 3 měsíců podařilo prodat 1100 vstupenek a uspořádat akci, která nemá obdoby!

Protože je Petr "Xnapy" Jirák jeden z nejsledovanějších tvůrců obsahu kolem této hry a jeho on-line vysílání denně sleduje zhruba tisíc lidí, bylo za potřebí nenásilným, zároveň ale opakovaným a častým způsobem blížící se kulturní akci zmiňovat. A o to se postarali samotní nakupující.

Pomocí API datového propojení mezi Xnapyho streamovacím softwarem a naším předprodejním systémem jsme dokázali do živého vysílání dostat vizuální zobrazení každé prodané vstupenky. Ve chvíli dokončeného nákupu se v živém vysílání objevila animace s doprovodným textem "Jméno si koupil vstupenku" a spustila se zvuková hláška.

Diváci tak v reálném čase mohli sledovat skutečný zájem o vstupenky a to je motivovalo k nákupu. Dominový efekt fungoval perfektně.

Kromě napojení API pořadatel využil našich individuálních reklamních kampaní, používal slevové kódy, ve vlnách zdražoval vstupenky a kompletně zdigitalizoval guestlist pro své hosty a partnery akce.

Ti do svých e-mailových schránek obdrželi rozdílné druhy vstupenek a personál na vstupu tak věděl, který druh identifikační pásky má návštěvníkovi nalepit na ruku. Odbavení tisícovky lidí trvalo necelou hodinu a večírek to byl vskutku intenzivní.

Fotografie: Tino Kratochvil


Máte i Vy nápad, jak API využít ku prospěchu Vaší akce? Forem a způsobů, jak datové napojení s Vaším streamem/webem/aplikací využít, je nespočet. V případě zájmu nebo pouhé konzultace Vašeho nápadu se ozvěte na poradatel@smsticket.cz. My to vymyslíme!