5 tipů k lepší propagaci Vaší akce

Už dávno to není tak jednoduché, jak kdysi možná bylo. Pozvala se kapela, zařídil se prostor, vytiskly se plakáty a lidi prostě přišli. Kulturních akcí je více a více a vystoupit z davu je cesta k úspěchu. Dnes se to musí dělat trošku jinak, zajímavěji, více dynamicky a taky více on-line.

Zde 5 našich jednoduchých tipů, jak můžete snadno pomoci Vaší kulturní akci být více úspěšnou.

Facebook událost

V dnešní době je Facebook událost alfa & omega celé propagace a komunikace směrem k návštěvníkům. Facebook profil má 5 milionů Čechů, skoro 3 miliony Slováků a na celém světě přes 2 miliardy lidí. Na Facebook události Vaší akce by měl zájemce najít všechny potřebné informace, ale třeba i zajímavosti, detaily o programu akce, videa, nebo fotografie. A zároveň je to ten nejednoduší způsob, jak komunikovat s Vašimi návštěvníky. Co když nečekaně dojde ke změně programu, nebo se budete chtít pochlubit Vaším sound-systémem?

Odkaz na prodej vstupenek na Facebook události

Lidé jsou zvyklí, že na Facebook události akce vždy najdou všechny chtěné informace a jedna z těch nejdůležitější je možnost zakoupení si vstupenek. Facebook nabízí možnost umístění odkazu, který směřuje na koupi vstupenek, přímo do detailu Vaší události. Je to dobře viditelné místo v horní části Facebook události, hned pod datem a místem akce. Používejte to!

Jak na to? Je to jednoduché, v editaci Vaší Facebook události v sekci “Tickets” umístíte odkaz na detail Vaší akce z webu smsticket.

Prodej přímo na webu

Máte web, se kterým Vaše akce souvisí? Nebo píše nějaký web o Vaší akci? Požádejte je o vložení Iframe rámečku s prodejem vstupenek přímo na web nebo do článku. Velmi jednoduchá cesta, jak prodejní bránu pro Vaší akci vložit téměř kamkoliv. Využijte to!

Návod pro jeho umístění je zde: http://bit.ly/poradatel_iframe

Tvořte obsah

V dnešním digitalizovaném a informacemi přesyceném světě je potřeba se odlišit, zaujmout. Tvořte zajímavý obsah o Vaší akci a využíjte to ku prospěchu. Rozhovor s vystupující kapelou, nebo krátký článek, na co se může návštěvník na akci těšit? A co třeba videopozvánka nebo zajímavé fotografie z místa, kde se akce bude konat. Možností je opravdu hodně a právě tyto aktivity se mohou pozitivně odrazit na návštěvnosti Vaší akce.

Využíjte našich dalších služeb

Kromě ticketingu Vám můžeme pomoci i s propagací samotné akce. Správně zacílená reklamní kampaň na Facebooku, cílená e-mailová kampaň nebo cílená sms kampaň? Není to finančně příliš nákladné a může to znatelně pomoci.

Výčet extra služeb naleznete zde: http://bit.ly/poradatel_extrasluzby

Nyní už nám nezbývá nic jiného, než Vám popřát hodně štěstí s Vaší blížící se akcí a pokud budete chtít s propagací pomoci, kontaktujte nás na e-mailové adrese poradatel@smsticket.cz. Držíme palce!